FANDOM

Zaratras「ザラトラス」był Wielkim Świętym Rycerzem, przełożonym Siedmiu Grzechów Głównych, a także najsilniejszym rycerzem Liones. W wyniku zdrady najbliższych mu osób zginął i osierocił syna Gilthundera. Wywodził się z Magów Lasów wyznawców Bogiń-Druidów.

Wygląd

Zaratras był wysokim, umięśnionym mężczyzną, z długimi srebrnymi włosami. Odziany był w zbroję z długą niebieska peleryną. Zbroja była w kolorze złotym z niebieskimi zdobieniami na ramionach i złotymi na łokciach. Jego strój zdobił również herb Świętych Rycerzy

Osobowość

Zaratras był z całą pewnością bardzo poważaną osobą, jednak o jego osobowości nic nie wiadomo.

Historia

12 lat temu

Zaratras obronił królestwo przed najazdem klanu Wampirów i pokonał Doniego, Świętego Rycerza z Edynburga, który został przejęty przez wrogów. Dzięki swojej mocy Oczyszczenie uwolnił go z pod władzy wampirów, dzięki czemu mógł w spokojnie umrzeć.

10 lat temu

Zaratras otrzymał od swego brata Dreyfusa truciznę, co znacznie zmniejszyło jego siłę, potem wraz z Hendricksonem zabili go, przebijając jego ciało ogromna ilością włóczni. Jego martwe ciało zostało znalezione przez Siedem Grzechów Głównych, którzy zostali posądzeni o jego zabójstwo.

Fabuła

Wątek Las Białych Snów

Wątek Infiltracja Królestwa

Umiejętności/Ekwipunek

Przed śmiercią Zaratras był uznawany za najsilniejszego rycerza w królestwie, jego siła dorównywała Siedmiu Grzechom Głównym. W walce posługiwał się mieczem.

  • Oczyszczenie: Sekretna technika druidów, stworzona, by usuwać zwyrodniałe dusze. Zaratras za pomocą tej mocy był w stanie przywrócić do normalności człowieka przemienionego w wampira.

Relacje

Gilthunder

Zaratras był ojcem Gilthundera, nie wiele wiadomo o ich relacjach, jednak po jego śmierci celem Gil'a stała się zemsta.

Ciekawostki