FANDOM

Twigo  ツイーゴ był uczniem Świętych Rycerzy stacjonował w wiosce Kaynes gdzie zmierzył się z Meiodasem. Po porażce został wezwany przez Wielkiego Świętego Rycerza miał otrzymać moc poprzez wypicie krwi Czerwonego Demona jednak okazał się niekompatybilny i zmarł.

Wygląd

Twigo jest ogromnym mężczyzną z bardzo szerokimi barkami. Jego twarz ozdobiona jest pokaźnym wąsem w stylu Stalina, włosy ma bardzo krotko przystrzyżone, najprawdopodobniej srebrne. Nisi na sobie pokaźną zbroję.

Osobowość

Twigo jest porywczy, nie zależy mu na ludzkim życiu nawet jeśli należy do jego podwładnych, pochopnie ocenia sytuacje w jakich się znajduje i działa bez namysłu. Zależy mu tylko na pokazaniu wszem i wobec swojej siły.

Historia

Twigo trenował ze swoim bratem, nie był wtedy jeszcze wtedy zbyt silny, brakowało mu kondycji, narzekał, że nie może już więcej z siebie dać, jednak jego brat nie odpuszcza uważając, że z takim podejściem nigdy nie zostanie Świętym Rycerzem.

Fabuła

Wątek Wprowadzenie

Twigo heading towards Elizabeth and Meliodas

Twigo

Widząc dwoje nieznajomych Twigo bez namysłu atakuje i odcina część klifu na którym stali. Od razu potwierdza również ich zgon, nie ma dla niego znaczenia czy byli to ludzie z raportu. Gdy jego podwładni mówią, że pod klifem znajdował się Alioni, a jego zachowanie było okrutne, stwierdza, że zamiast dwóch będzie siedem zgonów, jednak nagle na górze pojawiają się "ofiary" ataku Twigo. Na jego twarzy maluje się zdziwienie, po chwili zauważa, że jedna z tych osób jest księżniczką Elizabeth Liones. Według rozkazów miała być schwytana żywa, jednak w jego mniemaniu nie ma znaczenia czy zginie. Księżniczka zaczyna uciekać, a Twigo atakuje, zastanawiając się co dokładnie będzie przyczyną jej śmierci. Rycerz widząc, że Elizabeth wciąż żyje atakuje ponownie. Gdy to ponownie nie odnosi skutku gdyż Meliodas wciąż ją ratuje, podchodzi i zamierza się na bezpośredni cios który zostaje skontrowany. Gdy przygląda się bliżej
Twigo pokonany

Pokonany Twigo

nieznajomemu i widzi jego symbol rozpoznaje w nim kapitana Siedmiu Śmiertelnych Grzechów. Wpada we wściekłość, po chwili zostaje pokonany i wysłany w powietrze. Na koniec prawie zostaje zgnieciony przez Mamę Hawk'a.

Twigo udaje się do Fortu Solgales aby powiadomić stacjonującego tam Świętego Rycerza Gilthundera o niebezpiecznym wrogu Meliodasie.

Wątek Festiwal Walk w Byzel

Twigo wybuch

Wybuch Twigo

Twigo wraz z Jericho zostaje wezwany do tajemniczej lokalizacji, zostaje tam przyprowadzony przez Guilę i jej mistrza Helbrama. Przez przepaskę na oczach nie wie gdzie się znajduje. Wielki Święty Rycerz Hendrickson proponuje obojgu możliwość zdobycia ogromnej mocy, wystarczy, że wypiją krew Czerwonego Demona. Twigo widzi w tym okazję do odegrania się na Meiodasie i zdobycia siły. Jako pierwszy pije krew i czuje przepełniającą go moc, okazuje się jednak niekompatybilny i wybucha.

Wątek Infiltracja Królestwa

Widzimy Twigo we wspomnieniach Dreyfusa zaatakowanego przez Gowther. Znajduje się on na moście, trenuje wraz z bratem, brakuje mu sił, jednak jego brat krzyczy, że z takim podejściem nigdy nie zostanie Świętym Rycerzem.

Umiejętności

Twigo jest o wiele silniejszy niż przeciętny człowiek, jego specjalnością były cięcia, był w stanie przeciąć skarpę oraz zrobić ogromna wyrwę w ziemi, jego ataki wywoływały potężny podmuch powietrza.

Ekwipunek

Pałasz- jest to miecz z prosta głownia zakończoną w sztych, do cięć i pchnięć.

Relacje

Rycerze "Broda Pumy"

Rycerze "Broda Pumy" byli jego podwładnymi, bali się go podziwiali, on natomiast nie szanował ich życia, nie zależało mu na Alionim który mógł zginąć pod skarpą.

Kaide i Wayeo

Kaide i Wayeo są braćmi Twigo.

Walki

Ciekawostki

  • Twigo, ゴツイ (Gotsui) znaczy twardy/ciężki
  • Twigo posiada swoje słowo które często powtarza, brzmi ono "Potwierdzone"