Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Trumna Wiecznej Ciemności

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Trumna Wiecznej Ciemności
Trumna Wiecznej Ciemności.png
_Kanji/Kana 常闇の棺
_Rōmaji Tokoyami no Hitsugi
_Inne nazwy
Status
_Klasyfikacja
_Użytkownicy Hendrickson
Helbram
_Twórca Klan Bogiń
_Waga
_Przynależność Klan Bogiń
Klan Demonów
_Pochodzenie Pieczęć stworzona przez Klan Bogiń wraz z pomocą Klanów Wróżek, Gigantów i Ludzi do zapieczętowania Klanu Demonów
Techniki
Utrzymanie demonów w zamknięciu
Debiut
_Manga

"Potężny uścisku i wiążący pocałunku. Macie uwolnić tego kogo więzicie. Uwolnij tych, którzy są spętani. Błyszczące krople w których zawarta moc bogiń. Niech opadną więzy krępujące demoniczne istoty. Z wiecznej pustki, poprzez niepamięć, z niekończącego się snu."
Hendrickson łamiąc pieczęć Trumny Wiecznej Ciemności w Rozdziale 108 i Rozdziale 109

Trumna Wiecznej Ciemności jest potężnym rytualnym reliktem użytym do zapieczętowania Klanu Demonów użytym przez zjednoczone klany Bogiń, Wróżek, Gigantów oraz Ludzi. Została złamana po trzech tysiącach lat przez Hendrickson'a

WyglądEdytuj

Pieczęć ma kształt okręgu, składa się z czterech elementów symbolizujących jeden z klanów, modlących się ludzi oraz wróżkę, giganta i boginię. Osobno elementy tworzą kamienne tablice, z wyrzeźbionymi postaciami. Na środku znajduje się Rękojeść Smoka która stanowiła część złamanego miecza Meliodasa

HistoriaEdytuj

Trzy tysiące lat temu gdy Klan Demonów przegrał Wielką Starożytną Wojnę Klan Bogiń wraz z pomocą pozostałych klanów utworzył pieczęć o nazwie Trumna Wiecznej Ciemności, gdzie zapieczętowali pokonany klan. Mieli nadzieję, że już nigdy nie pojawia się w fizycznym świecie i pozostaną zamknięci na wieczność. Po wojnie klany wróciły do swoich królestw, a pieczęć została rozbita na części i rozdzielona. Kilku demonom udało się jednak uniknąć losu pobratymców, a zapadły w głęboki sen z którego wybudziły się 10 lat temu ich celem stało się uwolnienie pozostałych demonów. Fraudrin pod postacią Dreyfus'a wykorzystał Hendrickson'a i zdobył wszystkie części pieczęci w tym przechowywana przez Meliodasa rękojeść smoka. Jedynym brakującym składnikiem była jeszcze krew apostoła bogiń Elizabeth Liones, którą zdobył podstępem w udawanej walce z Hendrickson'em, ranił księżniczkę bardzo poważnie i zabrał materiał którym były opatrzone jej rany, a następnie fałszywie zginął. Gdy Hendrickson został pokonany przeniósł go do Doliny Zhuhur oraz wyleczył jego rany aby ten złamał pieczęć. Hendrickson wykonał rytuał i został raniony przez pułapkę zostawiona przez boginie, przeżył dzięki krwi czerwonego i szarego demona którą wypił. Pieczęć nie została całkowicie złamana jednak przedarło się przez nią dziewięć demonów.

MocEdytuj

Trumna Wiecznej Ciemności jest bardzo potężną pieczęcią utrzymująca demony zamknięte od przeszła trzech tysięcy lat, pochlania również ich moc przez co staja się słabsze niż w rzeczywistości są. Do złamania jej mocy potrzebne są wszystkie cztery kamienne tablice, rękojeść smoka, krew apostoła bogiń oraz zaklęcie w starożytnym języku. Pieczęć chroni również potężne zaklęcie pułapka mające na celu zabicie każdego kto będzie próbował uwolnić demony.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki