Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Tom 1

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Tom 1
Japoński | Angielski

Volume 1.png

Data wydania (JP) 15 lutego 2013
Data wydania (EN) 25 marca 2014
ISBN (JP) 978-4063848021
ISBN (EN) 978-1612629216
Ilość stron 192
Postacie na okładce
MeliodasElizabethHawk
Debiut postaci
MeliodasHawkElizabethAlioniTwigoMama HawkaMeadBaltra LionesGilthunderPsotny ChochlikDianeZaratras
Umiejętności
Lokalizacje
Kolejność
← Brak Tom 2
Lista tomów

Tom 1 jest pierwszym tomem mangi, Nanatsu no Taizai.

RozdziałyEdytuj

  • 001. Siedem Grzechów Głównych 「七つの大罪
  • 002. Miecz Świętego Rycerza 「聖騎士の剣
  • 003. Coś, co muszę zrobić 「自分がやるべきこと
  • 004. Grzech Śpiącego Lasu 「眠れる森の罪
  • 005. Wspomnienie 「暗闇の記憶

WątkiEdytuj

Główny artykuł: Wątek Wprowadzenie
Główny artykuł: Wątek Las Białych Snów

WalkiEdytuj

OpisyEdytuj

Rozdział 1Edytuj

Trzecia księżniczka królestwa Liones, Elizabeth trafia do baru "Pod Kapeluszem Dzika", poznaje tam Hawk'a i Meliodasa, który po walce z Świętym Rycerzem Twigo okazuje się być poszukiwanym przez nią członkiem grupy Siedmiu Śmiertelnych Grzechów. Wspólnie wyruszają w podróż by odnaleźć towarzyszy i ocalić królestwo Liones przed Świętymi Rycerzami.

Rozdział 2Edytuj

Meliodas, Hawk i Elizabeth przybywają do wioski Bernia, okazuje się, że podziemne źródło zostało zablokowane przez Świętego Rycerza, Gilthunder'a. O całe zajście obwinia się Mead'a dziecko, które wrzuciło mu robaka do kufla z piwem. Mieszkańcy próbują wyciągnąć miecz, jednak jest to ponad ich siły, z opresji ratuje ich Meliodas.

Rozdział 3Edytuj

Podczas zabawy w Barze "Pod Kapeluszem Dzika" na cześć Meliodasa, Elizabeth pełni rolę kelnerki, nie czuje się pewnie w tej roli i wychodzi na zewnątrz. Wkrótce dołącza do niej Meliodas, który wyczuł zbliżającą się do wioski włócznie wysłaną przez Gilthunder'a, by sprawdzić czy wyciągnięcie miecza przez "dziecko" nie było przypadkowe. Meliodas pociesza Elizabeth i ponownie ratuje wioskę Bernia.

Rozdział 4Edytuj

Elizabeth, Meliodas i Hawk docierają na grzbiecie Mamy Hawk'a do Lasu Białych Snów Tam po kilku godzinach wędrówki atakują ich zwodnicze Chochliki Szukaj-Znajdki, które jednak z łatwością pokonują. Potworki z przerażeniem uciekają do śpiącej w lesie gigantki.

Rozdział 5Edytuj

Gigantka zostaje obudzona przez Chochliki Szukaj-Znajdki, wściekła chwyta Meliodasa jednak po chwili odkrywa, że to jej kapitan, po wyjaśnieniu sytuacji dołącza do przybyłych aby pomóc im w odnalezieniu pozostałych grzechów i oswobodzenia królestwa. Nagle na ich drodze staje Gilthunder.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki