Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Rozdział 8

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Marzenie młodej dziewczyny
Polski | Angielski | Japoński

Rozdział 8.png

Kanji/Kana 少女の夢
Rōmaji Shōjo no Yume
Data wydania 28 listopada 2012
WSM Issue 52-2012
Ilość stron 24
Tom 2
Odcinek 4
Wątek Loch Baste
Debiut postaci
Umiejętności
Lokalizacje
Kolejność
Rozdział 7 Rozdział 9
Lista rozdziałów

Marzenie młodej dziewczyny少女の夢Shōjo no Yume」 jest ósmym rozdziałem mangi, Nanatsu no Taizai.

OpisEdytuj

Meliodas trafia do lekarza gdyż jego rana jest bardzo poważna, Elizabeth opiekuje się nim, natomiast Daine postanawia ruszyć samotnie do Lochu Baste by uwolnić Bana. Olbrzymka wraz z księżniczką zwierzają się ze swoich marzeń, po czym miasteczko atakuje rój jadowitych os. Diane mimo strachu pokonuje je. Tymczasem Ban wydostaje się ze swojego lochu.

FabułaEdytuj

W miasteczku Dalmary osiem mil od lochu Baste doktor Dana zajmuje się rannym Meliodasem. Diane przebywająca na zewnątrz budzi nie lada sensację, a Elizabeth czuwa przy łóżku nieprzytomnego kapitana. Nie zdają sobie sprawy, że Święci Rycerze strzegący lochu znają już ich pozycję, dzięki pszczole kontrolowanej przez Fresie. To ona zamierza zaatakować jako pierwsza i zakończyć żywot Meliodasa.

Elizabeth opiekuje się kapitanem i zmienia mu okład, Hawk chciałby wiedzieć co będzie ich następnym krokiem. Diane decyduje, że sama pójdzie do lochu Baste, Elizabeth chce iść z nią, jednak spotyka to się z gniewem olbrzymki. Księżniczka dowiaduje się od niej, że będzie jedynie przeszkadzała

" Sądzisz, że co możesz zrobić z tak małym ciałkiem i chudymi rączkami?"
Diane do Elizabeth

Hawk nie może wytrzymać obrażania księżniczki, jednak ona jednak, tłumaczy, że pragnie jedynie dodać mu siły, gdyż z jej winy Meliodas teraz cierpi. Tym razem to Diane nie wytrzymuje, zna kapitana dłużej i wie, że to co się stało jest wynikiem tylko i wyłącznie jego decyzji. Wspomina jak ją uratował przed zarozumiałymi rycerzami Złocistej Pszenicy, którzy bez ogródek obrażali ją tylko z powodu jej wzrostu. Mimo to, że spokojnie mogła sobie poradzić z oprawcami, Meliodas stanął w jej obronie. Po czym pobił rycerzy którzy w popłochu uciekli.

" Już w porządku... Bałaś się?"
Meliodas do Diane

Pierwszy raz ktoś zapytał ją czy się bała, poczuła się wtedy jakby była równie mała jak on. Zdaje sobie jednak sprawę, że było to jedynie uczucie i nie może się nim zajmować tak jak księżniczka, mimo iż pragnie być tak samo mała jak on. Elizabeth natomiast wyznaje jej, że pragnie siły dzięki, której nie stanowiłaby ciężaru dla niej i Meliodasa. Diane rusza na przód, a jej oczom ukazuje się rój ogromnych jadowitych os zbliżających się w stronę miasta.

Elizabeth i Hawk szybko szukają schronienia licząc, że Diane poradzi sobie z nadlatującym atakiem wroga, ona jednak zaczyna krzyczeć i się kryć, gdyż boi się owadów. Księżniczka biegnie z powrotem do Meliodasa, a po chwili Diane dla kapitana przełamuje strach i niszczy wszystkie owady.

Tymczasem w Lochu Baste rycerze rozmawiają o braku jakichkolwiek szans Siedmiu Grzechów Głownych ze Świętymi Rycerzami. Nagle pilnowane przez nich drzwi wypadają z zawiasów, a z ciemności wyłania się Ban.

Postacie w kolejności pojawiania sięEdytuj

WalkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki