FANDOM

Więzień ciemności
Polski | Angielski | Japoński

Rozdział 7

Kanji/Kana 暗闇の虜囚
Rōmaji Kurayami no Ryoshū
Data wydania 21 listopada 2012
WSM Issue 51-2012
Ilość stron 20
Tom 2
Odcinek 4
Wątek Las Białych Snów
Debiut postaci
Umiejętności
Lokalizacje
Kolejność
Rozdział 6 Rozdział 8
Lista rozdziałów

Więzień ciemności暗闇の虜囚Kurayami no Ryoshū」 jest siódmym rozdziałem mangi, Nanatsu no Taizai.

OpisEdytuj

Diane wyrzuca z lasu Gilthundera, a Meliodas decyduje iż ich kolejnym celem jest Loch Baste w którym przebywa Ban. Wkrótce jednak pada na ziemię zemdlony. Tymczasem do Bana docierają wieści o kapitanie.

FabułaEdytuj

Meliodas z zadowoleniem stwierdza, że już wie gdzie przebywa dwójka jego towarzyszy, a Gilthunder zauważa, że pozwolił się zranić by poznać położenie swoich towarzyszy, nie ma jednak zamiaru pościć go wolno. Meliodas nie zamierza jednak kontynuować walki i unika wszystkich wymierzonych w niego ataków. Gdy Święty Rycerz myśli, że w końcu go dopadł, zostaje schwytany przez Diane, próbuje się uwolnić z jej uścisku rażąc piorunami, co zostaje skwitowane krótkim

" Nie mówiłam Ci już kiedyś, że "rażący" chłopcy nie są lubiani przez dziewczyny?"
Diane do Gilthundera

a następnie rzuca nim z całej siły poza las. W tym momencie pojawia się Elizabeth z gotowym do boju Hawk'iem, jednak nie zastają już rycerza który nieco go przypiekł. Elizabeth martwi się raną kapitana jednak on stwierdza, że to nic takiego. Gilthunder ląduje i niszczy kościół w którym ludzie proszą o boską karę dla zbrodniarzy którymi zostali Świeci Rycerze.

Meliodas postanawia, że zaczną od uwolnienia Bana z Lochu Baste gdyż są bliżej tego miejsca, Hawk obawia się, że pchają się w paszczę lwa, jednak kapitan zauważa, że i tak ich ruchy są śledzone. Elizabeth jest jednak przeciwna uważając iż najpierw powinni opatrzyć jego ranę, co wykorzystuje Meliodas wkładając swoją głowę pod jej spódnice, twierdząc, że to na pewno pomorze. Takie zachowanie spotyka się z oburzeniem Hawk'a, na co Meliodas wstaje, poklepuje przyjacielsko księżniczkę po głowie i stwierdza, że wystarczy mu odpoczynek, po czym udaje się do baru. Elizabeth chce oddać mu jego torbę którą wzięła ze sobą z lasu, gdy wbiega za nim do środka widzi na podłodze zemdlonego kapitana.

Tymczasem w Lochu Baste dwóch strażników komentuje zniszczenie Fortu Solgales, wieść iż to kapitan Siedmiu Śmiertelnych Grzechów Meliodas jest sprawcą rozniosła się w szybkim tempie po całym królestwie. Rycerze wątpia jednak by ktokolwiek chciał stawić czoła jednym z najlepszych Świętych Rycerzy by uwolnić Lisi Grzech Chciwości którego strzegą. Nagle zza drzwi dobiega nucenie...

Postacie w kolejności pojawiania sięEdytuj

WalkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki