Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Rozdział 4

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Grzech Śpiącego Lasu
Polski | Angielski | Japoński

Rozdział 4.png

Kanji/Kana 眠れる森の罪
Rōmaji Nemureru Mori no Tsumi
Data wydania 31 października 2012
WSM Issue 48-2012
Ilość stron 20
Tom 1
Odcinek 3
Wątek Las Białych Snów
Debiut postaci
Umiejętności
Lokalizacje
Kolejność
Rozdział 3 Rozdział 5
Lista rozdziałów

Grzech Śpiącego Lasu眠れる森の罪Nemureru Mori no Tsumi」 jest czwartym rozdziałem mangi, Nanatsu no Taizai.

OpisEdytuj

Elizabeth, Meliodas i Hawk docierają na grzbiecie Mamy Hawk'a do Lasu Białych Snów Tam po kilku godzinach wędrówki atakują ich zwodnicze Chochliki Szukaj-Znajdki, które jednak z łatwością pokonują. Potworki z przerażeniem uciekają do śpiącej w lesie gigantki.

FabułaEdytuj

Mimo trzech godzin wędrówki po lesie Elizabeth, Meliodas i Hawk nie spotkali żywej duszy. Księżniczka i Hawk zaczynają mieć wątpliwości czy rzeczywiście znajdą tam jednego z członków Siedmiu Grzechów Głównych, nagle Elizabeth zaczyna krzyczeć, gdyż coś dotyka jej tyłka, okazuje się, że to kolejny raz właściciel baru oddaje się przyjemności poodtykania wdzięków księżniczki, która z ulgą wypuszcza nagromadzone w piersiach powietrze, w końcu to tylko Meliodas. W trakcie rozmowy o lesie zauważa, że jej bielizna zniknęła, a Meliodas zaczyna się z nią drażnić próbując odkryć co się stało. Rozjuszony ich wygłupami Hawk krzyczy, że powinni ruszać dalej, gdy nasi bohaterowie odwracają się w jego stronę nie widza jednej świnki, a kilkanaście. Wszystkie zaczynają się przekrzykiwać po czym szarżują na Meliodasa aby coś zrobił, ten aby uniknąć stratowania wszystkim wymierza porządnego kuksańca w głowę. Świnki się przewracają, a ich łebki zdobią porządne guzy. Świnki z płaczem chowają się za Elizabeth, a po chwili wokół niej pojawia się kilkanaście jej kopii. Każda próbuje udowodnić, że jest tą prawdziwą po czym wszystkie ruszają na Meliodasa który zadowolony podziwia piersi zebranych dziewcząt. Gdy wszystkie próbują go schwycić ten robi szybki unik i stwierdza, że muszą sprawdzić która jest tą właściwą księżniczką poprzez wykonywanie wszystkich jego poleceń. Jego rozkazy nie są poważne, przeciwnie Elizabeth, musi wykonywać nieco zawstydzające pozy, wreszcie Hawk nie wytrzymuje stwierdzając, że Meliodas powinien potraktować sytuację poważnie. Kapitan łapie świnkę pod ramię, a dziewczynom każe skoczyć tak wysoko jak tylko potrafią. Prawdziwa księżniczka jednak zamiast skoczyć przykuca, wtedy wszystko staje się jasne, Meliodas dobywa rękojeści i atakuje pozostałe dziewczyny, które zamieniają się w Chochliki Szukaj-Znajdki. W tym momencie kapitan oddaje Elizabeth majtki i wszyscy puszczają się biegiem za uciekającymi psotnikami. Z daleka zauważają, że biegną w stronę małej śpiącej dziewczynki, gdy jednak wszyscy do niej docierają okazuje się, że wcale taka mała nie jest. Chochliki wzywają ją z przerażeniem stwierdzając, że wpuścili do lasu Świętego Rycerza.

Postacie w kolejności pojawiania sięEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki