FANDOM

Powrót koszmaru
Wanted Team | Japanese
Powrót Koszmaru
Kanji/Kana 悪夢ふたたび
Rōmaji Akumu Futatabi
Tom -
WSM Issue 13-2015
Issue
Ilość stron -
Wątek
Data wydania 18 lutego 2015
E-book
Kolejność
Rozdział 114 Rozdział 116
Lista Rozdziałów

Powrót koszmaru悪夢ふたたびAkumu Futatabi」 jest 115 rozdziałem mangi, Nanatsu no Taizai.

OpisEdytuj

Przed zamkiem Camelot pojawia się Wielka Bestia Albionu, do walki z tym olbrzymim przeciwnikiem stają Siedem Śmiertelnych Grzechów na latającej Mamie Hawk'a.

FabułaEdytuj

Rozdział 115

Albion widzi Mamę Hawk'a

Ogromny potwór pojawia się przez bramami zamku Camelot, jego moc jest tak silna, że Merlin będąca w Liones od razu zauważa jego obecność i zabiera tam Bar "Pod Kapeluszem Dzika" oraz wszystkich, którzy się aktualnie w nim znajdują. Meliodas rozpoznaje w potworze Wielką Bestię Albionu, broń pozostała po Wielkiej Starożytnej Wojnie, obudziła się najprawdopodobniej z Dziesięcioma Przykazaniami. Poziom mocy potwora wynosi 5500, co jest wynikiem znaczne większym od mocy pojedynczych członków Siedmiu Śmiertelnych Grzechów. Albion od razu zauważa latającą wokół niego świnię i atakuje. Jego atak zniszczyłby bramę zamku gdyby nie bariera stworzona przez Merlin, co jednak go nie powstrzymuje gdyż wypluwa wielka kulę ognia w stronę zamku.

Tego bariera nie jest w stanie zatrzymać, jednak szybka reakcja Merlin ponownie ratuje Camelot, atak zostaje odbity przez teleportowanego tam Meliodasa i trafia ze zwielokrotnioną siłą prosto w głowę potwora. Po jego ciele zaczynają wspinać się rycerze, Albion bierze zamach i łapie Arthura, którego ratuje Meliodas, jednak w wyniku tego zdarzenia jego miecz się łamie. Zaraz po tym zdarzeniu Merlin rzuca kapitanowi Siedmiu Śmiertelnych Grzechów Święty Skarb Lostvayne, który sprzedał dziesięć lat wcześniej w kantorze w Camelot.

WalkiEdytuj

Postaci w kolejności pojawiania sięEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki