FANDOM

Powrót koszmaru悪夢ふたたびAkumu Futatabi」 jest 115 rozdziałem mangi, Nanatsu no Taizai.

Opis

Przed zamkiem Camelot pojawia się Wielka Bestia Albionu, do walki z tym olbrzymim przeciwnikiem stają Siedem Śmiertelnych Grzechów na latającej Mamie Hawk'a.

Fabuła

Rozdział 115

Albion widzi Mamę Hawk'a

Ogromny potwór pojawia się przez bramami zamku Camelot, jego moc jest tak silna, że Merlin będąca w Liones od razu zauważa jego obecność i zabiera tam Bar "Pod Kapeluszem Dzika" oraz wszystkich, którzy się aktualnie w nim znajdują. Meliodas rozpoznaje w potworze Wielką Bestię Albionu, broń pozostała po Wielkiej Starożytnej Wojnie, obudziła się najprawdopodobniej z Dziesięcioma Przykazaniami. Poziom mocy potwora wynosi 5500, co jest wynikiem znaczne większym od mocy pojedynczych członków Siedmiu Śmiertelnych Grzechów. Albion od razu zauważa latającą wokół niego świnię i atakuje. Jego atak zniszczyłby bramę zamku gdyby nie bariera stworzona przez Merlin, co jednak go nie powstrzymuje gdyż wypluwa wielka kulę ognia w stronę zamku.

Tego bariera nie jest w stanie zatrzymać, jednak szybka reakcja Merlin ponownie ratuje Camelot, atak zostaje odbity przez teleportowanego tam Meliodasa i trafia ze zwielokrotnioną siłą prosto w głowę potwora. Po jego ciele zaczynają wspinać się rycerze, Albion bierze zamach i łapie Arthura, którego ratuje Meliodas, jednak w wyniku tego zdarzenia jego miecz się łamie. Zaraz po tym zdarzeniu Merlin rzuca kapitanowi Siedmiu Śmiertelnych Grzechów Święty Skarb Lostvayne, który sprzedał dziesięć lat wcześniej w kantorze w Camelot.

Walki

Postaci w kolejności pojawiania się