Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Piorun

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Piorun
Thunderbolt.gif
_Kanji/Kana 雷帝(サンダーボルト)
_Rōmaji Raitei (Sandāboruto)
_Znany również jako
Informacje
_Klasyfikacja Żywioł
_Użytkownik Gilthunder
_Broń Pałasz • Włócznia
Techniki
Czystka Imperatora Grzmotów • Pościg Bestii Błyskawic • Żelazny Młot Cesarza Grzmotów • Uderzenie Krzyku Grzmotów •
Debiut
_Manga Rozdział 2
_Anime Odcinek 2

Piorun雷帝(サンダーボルト)Raitei (Sandāboruto)」 jest mocą Świętego Rycerza, Gilthundera. Potrafi on tworzyć i manipulować błyskawicami.

OpisEdytuj

Gilthunder jest bardzo uzdolniony dzięki czemu wykorzystuje wiele możliwości swojej mocy Pioruna m.in. aby znacznie zwiększyć swoje fizyczne możliwości, między innymi, aby niezwykle szybko się poruszać. Jego moc jest niezwykle uniwersalna i może być stosowana na wiele sposobów, z błyskawic potrafi stworzyć pierścienie, którymi wiąże i paraliżuje przeciwnika, potrafi również zablokować podziemne źródła wody poprzez wbicie miecza oplecionego błyskawicą w ziemię. Gdy zostaje schwytany może porazić przeciwnika niczym paralizator. Użycie tej umiejętności znacznie zwiększa jego potencjał destrukcyjny, a także daje możliwość manipulacji pogodą.

TechnikiEdytuj

  • Czystka Imperatora Grzmotów雷帝の粛清 Raitei no Shukusei "Purge of the Thunder Emperor"」: Gilthunder wykonuje mieczem sekwencję ruchów na koniec kierując go w dół, po czym przeciwnik zostaje porażony ogromną ilością piorunów.
  • Pościg Bestii Błyskawic雷獣の追走 Raijū no Tsuisō "Pursuit of the Lightning Beast"」: Trzy błyskawice w postaci bestii zstępuje z nieba aby powalić przeciwnika, atak jest trudny do skontrowania, gdyż następuje z opóźnieniem, a każda bestia może atakować z innej strony.
  • Żelazny Młot Cesarza Grzmotów雷帝の鉄槌 Raitei no Tettsui "Iron Hammer of the Thunder Emperor"」: Wskazując na przeciwnika złączonymi palcami (wskazujący i środkowy) Gilthunder wywołuje ogromne uderzenie piorunów w miejsce w które wskazał.
  • Uderzenie Krzyku Grzmotu雷鳴斬 Raimeizan "Thunder Scream Strike"」: Gilthunder z ogromna prędkością zmierza w kierunku przeciwnika, po czym wyprowadza cios mieczem, przez cały czas jego ciało i broń jest jakby wewnątrz błyskawicy
  • Miecz Cesarza Grzmotów雷帝の剣 Raitei no Tsurugi "Sword of the Thunder Emperor"」: Gilthunder gromadzi wyładowania atmosferyczne w mieczu, dzięki czemu może zadać bardzo silny/niszczyciekski cios.

Połączone technikiEdytuj

  • Łączona Technika: Smoczy Zamek合技「雷竜の城(ドラゴンキャッスル)」Gōgi "Rairyū no Shiro (Doragon Kyassuru)"」: Ten atak jest połączeniem Wzniecenia Tornada Howzera z Czystką Imperatora Grzmotów Gilthundera. W wyznaczonym miejscu pojawia się pełne wyładowań atmosferycznych ogromne czarne tornado.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki