FANDOM

Oslo
Oslo
Kanji/Kana オスロー
Rōmaji Oslo
Pseudonim
Opis biologiczny
Urodzony/a
Wiek
Rasa Czarny Pies
Płeć Mężczyzna Malesymbol
Wzrost
Waga
Kolor Oczu
Kolor Włosów Czarne/Zielony
Grupa Krwii
Status
Ranga
Relacje
Zawód Przyjaciel Kinga
Przynależność King
Umiejętności W zależności od zagrożenia potrafi się powiększać, w jego pysku mieści się portal do wybranych miejsc, teleportacja
Ekwipunek
Święty Skarb
Symbol Bestii
Debiut
Manga Rozdział 17
Anime Odcinek 17
Seiyū
Galeria Obrazów
Oslow jest Czarnym Psem Gończym, przyjacielem Kinga.

WyglądEdytuj

Wygląd Oslow zależy od rozmiaru w jakim aktualnie się znajduje. W wersji małej ma duży pysk z uśmiechniętą mordką i wystającym językiem, widać jego ostre zęby, oczy stanowią trzy równoległe pionowe kreski. Jego umaszczenie w anime jest zielono-oliwkowe, futro na szyi jest gęstsze i to właśnie ono m.in. jest jaśniejszego koloru. Posiada również krótki gładki ogon oraz stojące uszy. Na oliwkowych nogach znajdują się plamy zielonego koloru. Gdy rośnie jego nogi z krótkich robią się coraz dłuższe, a ciało staje się proporcjonalnie większe.

OsobowośćEdytuj

Oslow w obecności Kinga zachowuje się jak pupil, lubi jak się go głaszcze i przytula, jest skłonny wykonać każde jego polecenie, nie wacha się również stanąć w jego obronie. Z natury gdy upatrzy sobie ofiarę nie spocznie póki jej nie dorwie i nie zabije, bądź sam zginie. Gdy czuje zagrożenie może dowolnie zmieniać swój rozmiar, co daje mu przewagę w walce z silnymi przeciwnikami.

HistoriaEdytuj

Nie wiadomo jeszcze wiele o przeszłości Oslow, z całą pewnością zna Kinga od wieków i łączy ich wielka przyjaźń

FabułaEdytuj

Wątek Stolica UmarłychEdytuj

Oslow pojawia się przed Meliodasem i jego kompanią w trakcie podróży do Stolicy Umarłych, jest bardzo szybki dlatego nikt nie wie co lub kto pojawiło się na ich drodze. Nagle zaczynają znikać uczniowie Świętych Rycerzy- Andre i jego kompan, a zostają po nich jedynie ubrania. Następnie Oslo szykuje się do ataku na Bana, jednak miedzy nimi staje Meliodas i tworzy iluzje wielkiego węża, przytłoczony jego mocą Oslo podwija ogon i ucieka do Kinga. Przyjaciele witają się radośnie, jednak Gilthunder nazywa Oslo kundlem, co rozgniewało króla wróżek i zagroził, że jeśli jego podwładni będą wchodzić im w drogę to Oslo się nimi zajmie.

W krótce potem, Oslow pociesza Kinga, który uciekł po nagłym spotkaniu Diane. Gdy King udaje się do Stolicy Umarłych Oslo wiernie czeka na jego powrót.

Wątek Infiltracja KrólestwaEdytuj

Po udaniu się przez Meliodasa, Bana i Gowther do królestwa Liones, King przypomina sobie o szybkiej możliwości znalezienia się w oddalonym królestwie, wzywa Oslo głośnym gwizdaniem. Diane jest zachwycona nowo poznanym psem i zastanawia się dlaczego King jeszcze nigdy nie przedstawił go swoim towarzyszom, okazuje się, że pies uwielbia wieprzowinę. Wkrótce Oslo zostaje poproszony o przeniesienie ich do królestwa Liones, przez portal znajdujący się w jego pysku. Pies szybko dostosowuje swój wzrost do Diane, jednak okazuje się, że nie wystarczająco, gigantka utyka między obiema lokalizacjami i prosi Kinga, aby popchnął jej tyłek. Zanim jednak speszony King jej pomaga. Z drugiej strony Diane zostaje zaatakowana przez Gilthundera oraz Hausera i Oslow zostaje rażony piorunem. Diane przez silny podmuch wydostaje się z pułapki, jednak King nie może się do niej dostać, gdyż pies traci przytomność.

Umiejętności/EkwipunekEdytuj

Oslow wyróżnia się ponadprzeciętną szybkością, potrafi zmieniać swój rozmiar w zależności od zagrożenia w którym się znajduje lub potrzeby, w jego pysku znajduje się portal do różnych lokalizacji, sam potrafi również teleportować się z miejsca na miejsce.

RelacjeEdytuj

KingEdytuj

Oslow jest przyjacielem Kinga, obaj darzą się zaufaniem. Czarny Pies jest mu lojalny i zawsze chętnie zjawia się na jego wezwanie.

WalkiEdytuj

Ciekawostki

GaleriaEdytuj