FANDOM

Oslow jest Czarnym Psem Gończym, przyjacielem Kinga.

Wygląd

Wygląd Oslow zależy od rozmiaru w jakim aktualnie się znajduje. W wersji małej ma duży pysk z uśmiechniętą mordką i wystającym językiem, widać jego ostre zęby, oczy stanowią trzy równoległe pionowe kreski. Jego umaszczenie w anime jest zielono-oliwkowe, futro na szyi jest gęstsze i to właśnie ono m.in. jest jaśniejszego koloru. Posiada również krótki gładki ogon oraz stojące uszy. Na oliwkowych nogach znajdują się plamy zielonego koloru. Gdy rośnie jego nogi z krótkich robią się coraz dłuższe, a ciało staje się proporcjonalnie większe.

Osobowość

Oslow w obecności Kinga zachowuje się jak pupil, lubi jak się go głaszcze i przytula, jest skłonny wykonać każde jego polecenie, nie wacha się również stanąć w jego obronie. Z natury gdy upatrzy sobie ofiarę nie spocznie póki jej nie dorwie i nie zabije, bądź sam zginie. Gdy czuje zagrożenie może dowolnie zmieniać swój rozmiar, co daje mu przewagę w walce z silnymi przeciwnikami.

Historia

Nie wiadomo jeszcze wiele o przeszłości Oslow, z całą pewnością zna Kinga od wieków i łączy ich wielka przyjaźń

Fabuła

Wątek Stolica Umarłych

Oslow pojawia się przed Meliodasem i jego kompanią w trakcie podróży do Stolicy Umarłych, jest bardzo szybki dlatego nikt nie wie co lub kto pojawiło się na ich drodze. Nagle zaczynają znikać uczniowie Świętych Rycerzy- Andre i jego kompan, a zostają po nich jedynie ubrania. Następnie Oslo szykuje się do ataku na Bana, jednak miedzy nimi staje Meliodas i tworzy iluzje wielkiego węża, przytłoczony jego mocą Oslo podwija ogon i ucieka do Kinga. Przyjaciele witają się radośnie, jednak Gilthunder nazywa Oslo kundlem, co rozgniewało króla wróżek i zagroził, że jeśli jego podwładni będą wchodzić im w drogę to Oslo się nimi zajmie.

W krótce potem, Oslow pociesza Kinga, który uciekł po nagłym spotkaniu Diane. Gdy King udaje się do Stolicy Umarłych Oslo wiernie czeka na jego powrót.

Wątek Infiltracja Królestwa

Po udaniu się przez Meliodasa, Bana i Gowther do królestwa Liones, King przypomina sobie o szybkiej możliwości znalezienia się w oddalonym królestwie, wzywa Oslo głośnym gwizdaniem. Diane jest zachwycona nowo poznanym psem i zastanawia się dlaczego King jeszcze nigdy nie przedstawił go swoim towarzyszom, okazuje się, że pies uwielbia wieprzowinę. Wkrótce Oslo zostaje poproszony o przeniesienie ich do królestwa Liones, przez portal znajdujący się w jego pysku. Pies szybko dostosowuje swój wzrost do Diane, jednak okazuje się, że nie wystarczająco, gigantka utyka między obiema lokalizacjami i prosi Kinga, aby popchnął jej tyłek. Zanim jednak speszony King jej pomaga. Z drugiej strony Diane zostaje zaatakowana przez Gilthundera oraz Hausera i Oslow zostaje rażony piorunem. Diane przez silny podmuch wydostaje się z pułapki, jednak King nie może się do niej dostać, gdyż pies traci przytomność.

Umiejętności/Ekwipunek

Oslow wyróżnia się ponadprzeciętną szybkością, potrafi zmieniać swój rozmiar w zależności od zagrożenia w którym się znajduje lub potrzeby, w jego pysku znajduje się portal do różnych lokalizacji, sam potrafi również teleportować się z miejsca na miejsce.

Relacje

King

Oslow jest przyjacielem Kinga, obaj darzą się zaufaniem. Czarny Pies jest mu lojalny i zawsze chętnie zjawia się na jego wezwanie.

Walki

Ciekawostki

Galeria