Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Merlin

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Merlin
Merlinnnt.png
Kanji/Kana マーリン
Rōmaji Mārin
Pseudonim Dziczy Grzech Obżarstwa

Szkarłatna Świnia Lady Merlin

Opis biologiczny
Urodzony/a
Wiek
Rasa nieznana
Płeć Kobieta Femalesymbol.png
Wzrost
Waga
Kolor Oczu Brązowe
Kolor Włosów Jasnoszare
Grupa Krwii
Status
Ranga
Relacje
Zawód Członkini Siedmiu Śmiertelnych Grzechów
Przynależność Siedmiu Śmiertelnych Grzechów

Królestwo Camelot

Umiejętności
Ekwipunek
Święty Skarb nieznane
Symbol Bestii Dzik
Debiut
Manga Rozdział 59 (wspomnienia)

Rozdział 62 Rozdział 83 (zakryta)

Anime
Seiyū
Galeria Obrazów

Merlin jest członkinią Siedmiu Śmiertelnych Grzechów i grzechem Obżarstwa, którego symbolem jest Dzik. Gowther stwierdza, że to ona jest osobą, która zaatakowała i przez którą Meliodas stracił przytomność podczas zasadzki 10 lat temu. Była uważana za największego maga w Britannii. Jest mistrzem Vivian jak również nauczycielką króla Arthura z Camelot.

Wygląd Edytuj

Dziesięć lat temu Merlin nosiła komplet zbroi podobnie jak resztasiedmiu grzechów śmiertelnych. Ten zestaw zbroi miał długą sukienkę i wysokie obcasy . List gończy za Merlin przedstawia ją jako młodą kobiete o długich, ciemno zabarwionych włosach. Jej tatuaż Siedemiu Grzechów znajduje się po lewej stronie jej szyi i jest zabarwiony na czerwono.

Po dziesięciu latach Merlin po raz pierwszy miała na sobie długi, fioletowy płaszcz, która zakryła całe ciało i twarz. Kiedy płaszcz został rozbity, Merlin okazała się bardzo podobny do jej wyglądu na jej plakacie. Jest postrzegana jako szczupła, atrakcyjna, wysoka kobieta. Jej strój składa się z wysoce odkrywczego i otwartego, futrzanego płaszcza, z guzikami w kształcie serca, krótkimi spodenkami z sercem i wysokimi butami udowymi. Włosy Merlina są do ramienia i są czarne.

Osobowość Edytuj

Lubi szydzić i podżegiwać innych, drażnić jej uczenia Vivian.. Merlin ma tendencję do używania kogoś jako magicznej świnki morskiej, aby przetestować nowe techniki, których się uczyła, dopóki wyniki nie będą dobre (jak zauważył Meliodas).

Umiejętności/ Ekwipunek Edytuj

Bezmiar - raz rzucony przez Merlin czar, niezależnie od ilości magii jaką zużywa, będzie trwać dopóki sama go nie odwoła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki