FANDOM

Meliodas kontra Gilthunder jest walką między Meliodasem, a Świętym Rycerzem Gilthunderem.

Prolog

Elizabeth, Meliodas i Hawk docierają do Lasu Białych Snów, gdzie zostają zaatakowani przez Chochliki Szukaj-Znajdki, które pokonane doprowadzają ich do Diane Wężowego Grzechu Zazdrości. Po paru małych nieporozumieniach gigantka dołącza do nich, co spotyka się z radością chochlików. Na niebie pojawiają się burzowe chmury, a piorun który uderza w miejsce w którym stoją oplata ich sprawiając, że nie mogą się ruszyć. Przed nimi pojawia się Święty Rycerz Gilthunder.

Walka

Gilthunder wciąż przechwala się swoją siłą i po chwili wraz z Meliodasem stają w szranki. Kapitan zaznacza również aby Diane nie wtrącała się do walki, co wykorzystuje jego przeciwniki jako powód do umniejszania mu i jego sile.

Obaj wyciągają broń, Gilthunder wysyła w kierunku Meliodasa potężny Piorun, ten jednak z pomocą Rękojeści Smoka używa Pełnej Kontry która uderza w przeciwnika, który mimo to nie odnosi obrażeń i szybko atakuje Meliodasa od tyłu i zadaje cios. W efekcie raniony Meliodas upada, a na jego prawym ramieniu widać głęboką ranę. Jako honorowy rycerz Gilthunder pyta o jego ostanie życzenie,
Gilthunder slashing Meliodas from behind
Meliodas chce się dowiedzieć co się stało z pozostałymi grzechami, młody rycerz wie jedynie gdzie przebywa Ban Lisi Grzech Chciwości oraz King Niedźwiedzi Grzech Lenistwa i oczywiście spełniając obietnicę wyjawia ich położenie. Gdy Meliodas otrzymuje pożądane informacje otwiera oczy i radośnie dziękując bez najmniejszego problemu wstaje żwawo z ziemi.

Następstwa

Diane chwyta rycerza i rzuca nim poza las, Gilthunder ląduje i niszczy kościół w którym ludzie proszą o boską karę dla zbrodniarzy którymi zostali Świeci Rycerze. Meliodas natomiast decyduje, że ich kolejnym celem jest Loch Baste w którym przebywa Ban.