FANDOM

Meliodas kontra Alioni jest walką miedzy kapitanem Siedmiu Śmiertelnych Grzechów, a Świętym Rycerzem w Nanatsu no Taizai (Oneshot)

Prolog

W trakcie rozmowy Meliodasa z Elizabeth, ściana baru "Avallo" zostaje rozwalona w drobny mak, wśród gruzów stoi wysokiej rangi Święty Rycerz Alioni. Na twarzy Meliodasa maluje się zdziwienie gdy okazuje się, że Elizabeth okazuje się księżniczką. Rycerze przypuszczają atak. Zwykłe płotki szybko zostają odparte przez Meliodasa, który postanawia bronić Elizabeth.

Walka

Alioni przypuszcza pierwszy atak, przekonany, że zwycięży, śmieje się z dawnego honorowego rycerstwa. Z kłębów pyłu wyłaniają się jednak nietknięte sylwetki dziewczyny i chłopaka. Z początku Alioni myśli, że pozostała jedynie noga od stołu, jednak okazuje się, że Meliodas trzyma w rękach ogromny miecz, a na jego ramieniu widnieje symbol bestii gniewu, teraz staje się jasne, że jest kapitanem Siedmiu Śmiertelnych Grzechów. Alioni przypuszcza serię ataków lecz każdy zostaje odparty, wkrótce właściciel baru radzi mu, żeby się osłonił i przypuszcza swój atak. Alioni korzysta z rady, a siła ciosu Meliodasa odrzuca go na ogromną odległość, co powoduje powstanie wielu ran.

Następstwa

Meliodas postanawia pomóc Elizabeth w poszukiwaniu wszystkich członków Siedmiu Śmiertelnych Grzechów, wspólnie wyruszają w podróż.