FANDOM

Meliodas
Meliodas Oneshot.png
Kanji/Kana メリオダス
Rōmaji Meriodasu
Pseudonim Mały Mistrz
Dane osobowe
Wiek
Urodziny
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna Malesymbol.png
Wzrost
Waga
Kolor oczu Zielone
Kolor włosów Blond
Grupa krwi
Status
Rodzina
Przynależność Bar "Avallo"
Siedem Grzechów Głównych
Zajęcie Kapitan Siedmiu Grzechów Głównych
Właściciel baru "Avallo"
Ranga
Poziom mocy
Moc
Święty Skarb
Ekwipunek Gigantyczny miecz
Symbol Smok Symbol Smok.png
Debiut
Manga Oneshot
Anime
Seiyū
Galeria obrazów

Meliodasメリオダス」 jest kapitanem Siedmiu Śmiertelnych Grzechów oraz głównym protagonistom Nanatsu no Taizai (Oneshot) oraz właścicielem baru "Avallo".

WyglądEdytuj

Meliodas wygląda bardzo młodo, ma chłopięce, delikatne rysy twarzy, a jego bond włosy sięgają do brody i wraz z dłuższą grzywką swobodnie opadają na twarz. Jest niewysoki i szczupły, nosi białą koszulę z podwiniętymi rękawami i rozpiętym guzikiem kołnierzyka, posiada również zieloną kamizelkę oraz długie spodnie na kant w tym samym kolorze.

OsobowośćEdytuj

Meliodas jest wesoły i bardzo poukładany, lubi historie o duchach, choć tych prawdziwych się boi, co również okazuje, gdy w jego barze pojawia się niezidentyfikowana postać. Wiadomo również, ze jest wstydliwy, gdy pojawia się przed nim naga Elizabeth, dostaje krwotoku z nosa. Mimo, że boi się duchów nie można mu odmówić odwagi i chęci chronienia ważnych dla niego osób.

HistoriaEdytuj

Meliodas jest kapitanem Siedmiu Śmiertelnych Grzechów i najprawdopodobniej jak w głównej serii zostali oni uznani za przestępców zagrażających królestwu za nie popełnione zbrodnie.

FabułaEdytuj

Nanatsu no Taizai (Oneshot)Edytuj

W barze Avallo gdzie właścicielem i kelnerem jest Meliodas roi się od gości, niektórzy opowiadają straszne historie, których wielbicielem jest właśnie Meliodas. Gdy słyszy pogłoski, że w burzliwe noce takie jak ta, duch jednego z członków Siedmiu Śmiertelnych Grzechów odwiedza okoliczne wioski w poszukiwaniu pozostałych członków, pragnie dowiedzieć się więcej. Chwile po tym drzwi baru otwierają się, a do środka wchodzi brzęcząca postać przypominająca grubą niebieską mumię ze świecącymi oczami. Goście wraz z Meliodasem wpadają w panikę, po chwili jednak okazuje się, że jest to bardzo głodna dziewczyna. Zdenerwowany za zdemolowanie baru właściciel karze dziewczynie wziąć odpowiedzialność i ponieść koszty zniszczeń, za co ona oferuje mu swój zniszczony szal.

Wkrótce pojawiają się rycerze zwabieni wołaniem dziewczyny iż szuka Siedmiu Śmiertelnych Grzechów, aby uniknąć rozróby Meliodas uruchamia pułapkę i wyrzuca ich z baru, w tym czasie wszyscy goście opuścili Avallo. Następnie próbuje porozmawiać z dziewczyną, przygotowuje jej jedzenie które znika w błyskawicznym tempie, po czym dziewczyna zasypia, jedyne czego się dowiedział to jej imię Elizabeth. Zabiera ją na gorę do sypialni i zostawia karteczkę aby po przebudzeniu wzięła kąpiel. W tym czasie sprząta zniszczenia, zajęło to sporo czasu, nagle słyszy niepokojące dźwięki, a drzwi otwierają się przez podmuch wiatru, za Meliodasem pojawia się naga Elizabeth potrzebująca pomocy w kąpieli. Zawstydzony i pobudzony Meliodas pomaga jej i daje uniform baru do ubrania.

Meliodas chce kontynuować przerwaną wcześniej rozmowę, dowiaduje się, ze dziewczyna szuka Siedmiu Śmiertelnych Grzechów, aby przeciwstawić się Świętym Rycerzom, nie wierzy w jej determinację, ta jednak aby ją udowodnić, wyciąga sztylet i celuje w swoja rękę, jednak zamiast siebie rani Meliodasa, który osłonił jej rękę własna.

Ściana baru ulega zniszczeniu, a do Środka wchodzi Święty Rycerz Alioni, nawiązuje się nieprzyjemna rozmowa, z której Meliodas dowiaduje się, że Elizabeth jest księżniczką, jest to dla niego szok. Najpierw atakują ich podwładni Rycerza, gdy jednak atak nie odnosi skutku Alioni sam podejmuje inicjatywę. Meliodas w błyskawicznym tempie blokuje wszystkie jego ataki. Okazuje się, że Meliodas jest kapitanem Siedmiu Śmiertelnych Grzechów, obiecuje on bronić Elizabeth i atakuje rycerza posyłając daleko poza bar.

Meliodas obiecuje księżniczce pomoc i wspólnie wyruszają w poszukiwaniu pozostałych towarzyszy.

Umiejętności i ekwipunekEdytuj

BronieEdytuj

  • Meliodas posiada ogromny miecz, praktycznie dwa razy większy od niego, z bogato zdobionym jelcem, trzpieniem i głowicą która dodatkowo jest ostro zakończona. Zbrocze miecza również posiada zdobienia, a na grani znajduje się ozdobny krzyż. Głownia jest dwa razy szersza od rękojeści.

UmiejętnościEdytuj

  • Meliodas dysponuje ogromna siłą i szybkością, jest w stanie unieść oraz posługiwać się ogromnym mieczem, jak również blokować ataki przeciwnika w taki sposób, że ten nie widzi z jego strony żadnego ruchu.

RelacjeEdytuj

Elizabeth (Oneshot)Edytuj

Na początku Meliodas zdaje się być zirytowany zachowaniem nieogarniętej, głupiutkiej dziewczyny, lecz gdy wysłuchuje jej historii i widzi jej determinację i odwagę, zmienia zdanie i postanawia jej bronić.

WalkiEdytuj

Nanatsu no Taizai (Oneshot)Edytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki