Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Mead

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mead
Mead.png
Kanji/Kana ミード
Rōmaji Mīdo
Pseudonim
Opis biologiczny
Urodzony/a 7 październik
Wiek
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna Malesymbol.png
Wzrost
Waga
Kolor Oczu Piwne
Kolor Włosów Ciemny Blond
Grupa Krwii
Status
Ranga
Relacje
Zawód
Przynależność Wioska Bernia
Umiejętności
Ekwipunek
Święty Skarb
Symbol Bestii
Debiut
Manga Rozdział 2
Anime Odcinek 2
Seiyū Yumiko Kobayashi
Galeria Obrazów

Mead ミード jest sierotą adoptowana przez mieszkańców wioski Bernia po śmierci jego rodziców.

WyglądEdytuj

Mead jest niewysokim chłopcem o zadziornym wyrazie twarzy i blizną w kształcie "x" na lewym policzku i piegami na nosie. Jego włosy są średniej długości, zaczesane w górę i podzielone na dwie części. Ubiera się w luźną zieloną koszulkę na krótki rękaw, ich zakończenia ozdobione są żółtymi trójkątami, na wierzch zakłada krótką pelerynę, spodnie natomiast są w ciemniejszego kolorze z załatanymi dziurami.

OsobowośćEdytuj

Mead jest dobrym chłopcem, zależy mu na mieszkańcach wioski i ich honorze, mimo to potrafi być wybuchowy i stroi niewybredne kawały, które często prowadzą do poważnych kłopotów. Gdy był mały stracił rodziców przez co był zazdrosny o inne dzieci w wiosce.

HistoriaEdytuj

Rodzice Meada byli podróżnikami, kilka lat wcześniej podczas postoju w Bernii oboje stali się ofiarami epidemii, został sam, ale mieszkańcy przygarnęli go i wychowali.

FabułaEdytuj

Wątek WprowadzenieEdytuj

Dzień przed przybyciem Meliodasa, Elizabeth oraz Hawk'a w wiosce Bernia pojawił się Święty Rycerz Gilthunder, mimo iż został ugoszczony przez mieszkańców swoim najlepszym wyrobem, okazał im brak szacunku twierdząc, że ich alkoholu nie da się pić. W odpowiedzi na jego grubiaństwo Mead wrzucił do jego kufla robaka, to rozwścieczyło rycerza, który postanowił ukarać mieszkańców i zatamował rzekę przy użyciu swojego miecza.

Następnego dnia gdy mieszkańcy siłowali się z mieczem którego nikt nie był w stanie wyciągnąć Mead stwierdził, ze nie maja się czego bać gdyż jego kumpel z siódemki im pomorze. To jednak przeważyło szalę goryczy, mieszkańcy zaczynają obwiniać chłopca za zaistniałą sytuacje i obawiają się, że wpędzi ich w jeszcze większe tarapaty. Młodsze dzieci zaczynają rzucać w niego kamieniami. W tym czasie padają bardzo przykre słowa z ust chłopca i mieszkańców

" Mead: Nienawidzę was!
Dzieci: Mieszkańcy wioski też cie nienawidzą! Wynocha!
"
— {{{2}}}

Kamienie skierowane w chłopca jednak chybiają, a jeden trafia w twarz Meliodasa, który bierze chłopca za ramiona i zabiera do baru "Pod Kapeluszem Dzika".

Meliodas próbuje się dowiedzieć czy rzeczywiście jeden z siódemki jest jego kumplem, ten jednak jest głodny i nie chce mówić, a gdy okazuje się, że jedzenie jest paskudne, wypluwa je i twierdzi, że zapomniał. Do baru wraca Elizabeth, Mead zauważa, że niezła z niej laska, ta jednak nie zwraca na to uwagi i opowiada mu historię ze swojego dzieciństwa. Mead zaczyna płakać i opowiada im o swoich rodzicach i tym co wydarzyło się dzień wcześniej, zauważa również, że jeśli Święci Rycerze są tymi złymi to Siedem Śmiertelnych Grzechów jest tymi dobrymi.

Mead biegnacy do mieszkańcow wioski Bernia.png

Mead biegnący do mieszkańców wioski Bernia

Z wioski nagle dochodzą hałasy Mead bez namysłu biegnie z powrotem do wioski, okazuje się, że zarządzono iż jeśli do wieczora nie wyciągną miecza ich podatki zostaną zwiększone dziesięciokrotnie. Mead rzuca się na pomoc mieszkańcom, wie, że jest to coś co musi zrobić. Liny trzymające miecz jednak pękają, a chłopiec i pozostali mieszkańcy upadają. Nagle przed jego twarzą pojawiają się dwa kufle, a po chwili miecz zostaje wyciągnięty przez Meliodasa. Mead podejrzewa, ze chłopak jest jednym z siódemki, lecz zanim udaje mu się zadać pytanie, Meliodas zauważył, że to jeszcze nie koniec, mieszkańcy przepraszają chłopca, a ten ze łzami rzuca się im w ramiona.

Umiejętności/EkwipunekEdytuj

Mead pomaga mieszkańcom wioski podczas ważenia piwa, można więc przyjąć, że również nabył dzięki temu wielu umiejętności związanych z warzeniem alkoholu.

RelacjeEdytuj

Mieszkańcy wioskiEdytuj

Po śmierci rodziców Mead został wychowany przez mieszkańców wioski, którym z czasem często robił kawały, jego zachowanie miało na celu zwrócenie na siebie uwagi, a wywołane było zazdrością o inne dzieci. Gdy mieszkańców wioski spotkała kara od Gilthunder'a za wrzucenie robaka do jego kufla przez Mead'a, byli oni na niego wyraźnie zdenerwowani, a małe dzieci rzucały w niego kamieniami, jednak gdy sprawa rozwiązała się pomyślnie zrozumieli jego uczucia i przeprosili.

CiekawostkiEdytuj

  • Bernia jest znana z alkoholu, a "Mead" jest alkoholem zrobionym z miodu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki