FANDOM

Mama Hawk'a ホークママ」towarzyszy w podróży Meliodasowi oraz pozostałym, to dzięki niej Bar "Pod Kapeluszem Dzika" przemieszcza się z miejsca na miejsce, właściwie nosi go na swojej głowie niczym kapelusz. Gdy miejsce postoju zostaje wybrane Mama Hawk'a całkowicie zagrzebuje się w ziemi, tak, że nikt nie podejrzewa, że pod barem znajduje się ogromna świnia.

Wygląd

Mama Hawk'a jest ogromną świnią, swoją wielkością dorównuje gigantce Diane. Na swojej głowie nosi Bar "Pod Kapeluszem Dzika", jest on przymocowany do jej grzbietu długimi pasami przypominającymi psie szelki. Jej umaszczenie jest dość niezwykłe gdyż jest koloru zielonego, posiada również wielkie opadające na boki uszy w kształcie litery "m", w porównaniu do reszty ciała posiada także maleńki ogonek.

Osobowość

O jej charakterze póki co nie wiadomo zbyt wiele, jednak z całą pewnością jest lojalną i bardzo pomocną postacią, o czym może świadczyć, to, że towarzyszy Meliodasowi w podróży i nosi jego bar na swoich plecach oraz, że przyniosła Diane ubrania gdy ta wróciła do swego normalnego wzrostu. Z całą pewnością kocha również swojego syna Hawk'a.

Historia

Mama Hawk'a wraz z synem pochodzą z okolic Camelotu, 10 lat przed rozpoczęciem obecnej akcji do jaskini znajdującej się na jej plecach został przyniesiony przez Hawk'a ranny Meliodas, leżał nieprzytomny na poboczu drogi. Gdy mama zawołana przez syna wynurzyła się spod ziemi, Meliodas był pod wrażeniem jej gabarytów, zastanawiając się co zrobić ze sobą postanowił otworzyć bar, wiedział jednak, że potrzebuje działki wielkości Mamy Hawk'a... i w ten sposób narodził się pomysł Baru "Pod Kapeluszem Dzika", potrzebny był jeszcze tylko koszt początkowy.

Fabuła

Wątek wprowadzenie

Mama Hawk'a, pojawia się w momencie gdy słyszy wołanie o pomoc swojego syn Hawk'a, który został ranny podczas starcia Meliodasa z Twigo. Hawk biegnie do niej i szybko sprowadza na miejsce w którym znajduje się Elizabeth Liones wraz z Meliodasem, który bierze księżniczkę pod pachę i szybko wspina się po drabince na grzbiet ogromnej świni. Chwilę potem jej skok odrzuca pokonanych rycerzy, a ona kroczy w kierunku miasta Bernia.

Wątek Las Białych Snów

Po wydarzeniach w miescie Bernia Mama Hawk'a zabiera wszystkich do lasu Białych Snów

Wątek Loch Baste

Mama Hawk'a czeka na powrót swoich towarzyszy poza miastem, w trakcie podróży ranny Meliodas zemdlał dlatego udali się do miasta Baste, zamiast od razu do lochu z którego chcieli zabrać więzionego Bana.

Wątek Stolica Umarłych

Zmartwiona Mama Hawk'a czekała niedaleko Stolicy Umarłych na ekipę Baru "Pod Kapeluszem Dzika". Nikt nie powiadomił jej, że nie będzie ich przez tak długi czas, dlatego zniecierpliwiona wyczekiwała ich powrotu.

Wątek Festiwal Walk w Byzel

Po wydarzeniach w Stolicy Umarłych powędrowała dalej do Biron, a nastęnie do Byzel po święty skarb Diane Gideon. Mama Hawk'a czeka na wszystkich poza miastem, jednak gdy w mieście rozpoczęła się walka między Świętymi Rycerzami, a Siedmioma Śmiertelnymi Grzechami, przyniosła ubrania dla Diane, która z małej wróciła do swojego normalnego wzrostu.

Umiejętności/Ekwipunek

Mama Hawk'a wyróznia się siłą i wytrzymałością, codziennie jest w stanie pokonać wiele kilometrów, do kolejnego miejsca postoju, była również w stanie wysłać swoim skokiem w powietrze Twigo oraz jego rycerzy.

Relacje

Hawk

Mama wciąż opiekuje się swoim synem, nie opuszcza go i wędruje z nim przez świat, Hawk z całą pewnoscią kocha swoją mamę.

Diane

Podczas podróży z miejsce na miejsce Diane często rozmawia z Mamą Hawk'a o tym co lubi jeść. Diane nie rozumie co mówi ogromna świnia, ale z całą pewnością obie cieszą się z tych rozmów.

Galeria

Ciekawostki

  • w One Shot'cie nie występuje Mama Hawk'a, a Bar "Pod Kapeluszem Dzika" znajduje sie na ogromnym mechanicznym pająku.