FANDOM

Lostvayne
Lost Vain.png
_Kanji/Kana ロストヴェイン
_Rōmaji Maken Rosutovein
_Inne nazwy
Status
_Klasyfikacja Krótki miecz
Święty Skarb
_Użytkownicy Meliodas
_Twórca
_Waga
_Przynależność
_Pochodzenie
Techniki
Debiut
_Manga Rozdział 98,5

Demoniczny Miecz, Lostvayne, (魔剣 ロストヴェイン, Maken Rosutovein), jest Świętym Skarbem Meliodasa. Otrzymał go on od króla Bartry, na znak założenia zakonu rycerskiego, Siedem Śmiertelnych Grzechów.

WyglądEdytuj

Lostvayne jest krótkim mieczem z zakrzywionym czubkiem. Rękojeść jest prosta przepasana rzemykami, na rozszerzającym się jelcu znajduje się symbol smoka, taki sam jaki posiada na ramieniu Meliodas. Zbroczę posiada pięć dziur, z jednej strony ostrze jest gładkie z drugiej zdobione z wyraźnymi półokrągłymi szczerbami.

HistoriaEdytuj

Lostvayne został podarowany Meliodasowi przez króla Bartra Liones gdy powstała grupa Siedmiu Śmiertelnych Grzechów. Dziesięć lat temu po zamachu stanu, gdy grupę rozwiązano, Meliodas sprzedał miecz w lombardzie w Camelot aby otworzyć Bar "Pod Kapeluszem Dzika". Święty Skarb został mu zwrócony przez Merlin w trakcie ataku Albiona na Camelot.

FabułaEdytuj

Obecne WydarzeniaEdytuj

Po ocaleniu Arthura przed atakiem Albiona, miecz Meliodasa - podarunek od Liz - uległ zniszczeniu. To skłoniło Merlin do oddania Meliodasowi jego pierwszego miecza. Wykupiła go ona w lombardzie Camelotu i przechowała przez cały ten czas. Dodała ona, że policzy Meliodasowi wysokie odsetki za przetrzymywanie miecza.

MocEdytuj

Wydaje się, że Lostvayne posiada zdolność powielania - z jednego ataku Meliodasa powstało kilka. Dodatkowo, miecz potrafi wytworzyć dodatkowe kopie właściciela, posiadające wszystkie jego zdolności.

  • Klon- specjalną zdolnością Lostvayne jest zdolność klonowania posiadacza. Maksymalna ilość klonów to cztery, a każdy z nich posiada moc mniejszą od oryginału np. jeden klon posiada połowę mocy Meliodasa, a każdy kolejny klon jest o połowę słabszy.
Klony Lostvayne.png

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwę miecza, pisaną jako Lost Vain, można przetłumaczyć jako "Utracona Próżność".
  • Lostvayne wart był w lombardzie 50 sztuk złota.
  • Jest to czwarty oficjalnie przedstawiony Święty Skarb.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki