FANDOM

Las Króla Wróżek, później przeniesiony i nazwany Nowym Lasem Króla Wróżek znajduje w Wymiarze Wróżek i Wymiarze Ludzi, gdyż stanowi granicami między oboma światami.

Zanim został całkowicie spalony przez Czerwonego Demona, Klan Wróżek był sojusznikiem Królestwa Liones.

Król Lasa Wróżek (a co za tym idzie, cały Wymiar Wróżek) jest rządzony przez Króla Wróżek, który jest wybierany przez Święte Drzewo.

Przeszłość

W centrum Lasa Króla Wróżek mieści się Święte Drzewo, gdzie żyją wszystkie wróżki. Działa ono jak portal między Wymiarem Wróżek, a Wymiarem Ludzi. Las otoczony jest przez barierę, która może być manipulowana w celu zatrzymania pewnych osób.

Siedemset lat przed rozpoczęciem serii, Król Wróżek Harlequin, który rządził czasem do tego czasu, opuścił las, aby uratować przechwycone wróżki wróżek, w tym również jego najlepszego przyjaciela, Helbrama, zmuszając tym samym swoją siostrę, Elaine, aby chroniła największy skarb Lasu Króla Wróżek, Fontannę Młodości, za niego. Według Elaine, wiele osób odszukało Fontannę Młodości i próbowały zaatakować Las Króla Wróżek, ale wszyscy zostali powstrzymani przez Harlequina.

Las Króla Wróżek początkowo znajduje się na północnym krańcu Britanni, ale końcowo zostaje przeniesiony do zachodniej części Lasu Białych Snów.

Fabuła

Bandyta Ban

Gdy Ban usłyszał od swojego przyjaciela, Zhivago, od Fontannie Młodości, udał się w podróż, by ją odnaleźć i stać się nieśmiertelnym. Po wspięciu się na górę, zauważył dziewczynkę, ale zignorował jej obecność. Gdy pyta, kim jest, dziewczynka oznajmia, że Świętym Strażnikiem chroniącym fontannę i nazywa się Elaine. Następnie, używając swoich umiejętności, zepchnęła Bana z góry. Potem, kiedy zauważyła, że Ban nie ma złych intencji, stali się sobie bardzo bliscy.

Kiedy Ban usłyszał, że Elaine chce pójść z nim i podróżować, obiecuje je, że odnajdzie jej brata, ale ich plany zostają pokrzyżowane przez Czerwonego Demona, który spalił las. Ban usiłuje walczyć z demonem i wyrywa mu serce, jednak po chwili Elaine wyjaśnia mu, że demony mają więcej niż jedno serce. Przez atak mężczyzny demon zauważył ich i zadał im śmiertelne rany. Elaine chce dać Banowi wodę z fontanny, jednak on odmawia, a dziewczyna ją wypija, by następnie pocałować Bana i przekazać mu napój. Dzięki temu bandyta zyskał nieśmiertelność i zabił demona, jednak las pozostał spalony, a on, jako osoba, która zaczerpnęła z Fontanny Młodości, został oskarżony o zniszczenie lasu i skazany na śmierć.

Infiltracja Brittani

Ban i King podróżują wraz z Jericho do Nowego Lasu Wróżek i wkrótce odkrywają, że las został przywrócony. Kiedy wróżki zauważają Kinga są sfrustrowane i obwiniają go o to, że opuścił las i, że przez niego Elaine umarła z ręki Czerwonego Demona. Uznały Bana, który uratował ich dom przez zasadzenie nasiona otrzymanego od Elaine, za swojego nowego króla.

Arc Albion

Po spędzeniu czasu w Nowym Lesie Króla Wróżek, że Ban karmi las swoją krwią, pozwalając mu dalej rosnąć. W międzyczasie pojawia się Albion, który atakuje las. Jako że Ban jest unieruchomiony przez Gerheade, a wszystkie wróżki uciekają w obawie o swoje życie, King bierze na siebie ochronę lasu. Jednak żaden z ataków Chastiefol nie wyrządza szkód Albionowi, który rani Kinga niszczy Święte Drzewo. W ostateczności, King wywołuje prawdziwą formę Chastiefol i niszczy Albiona.

Walki

  • Ban vs. Czerwony Demon
  • Ban vs. Gerheade
  • King vs. Albion