Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Las Białych Snów

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Las Białych Snów
The group walking inside the Forest of White Dreams.png
Kanji/Kana 白夢の森
Rōmaji Shiro Yume no Mori
Informacje
Lokalizacja Britannia
Przynależność Diane, Chochliki Szukaj-Znajdki
Znane Wyroby
Debiut w Mediach
Manga Rozdział 4
Anime Odcinek 3

Las Białych Snów jest tajemniczym miejscem w które od lat jest pokryty mgłą, trudno przez niego przejść zwłaszcza osobom bez poczucia orientacji w terenie. Został on wykorzystany przez Diane jako kryjówka gdyż jest unikany przez rycerzy oraz łowców. Las pokrywa ogromny teren i ciężko w nim znaleźć jakiekolwiek zwierzęta. Jedynymi pozostałymi mieszkańcami są Chochliki Szukaj-Znajdki, które oszukują ludzi poprzez naśladowanie ich.

HistoriaEdytuj

10 lat temuEdytuj

Gdy 10 lat temu Diane trafiła do Lasu Białych Snów i musiała się ukryć w związku z oskarżeniem Siedmiu Grzechów Głównych o zdradę stanu rozkazała chochlikom Szukaj-Znajdkom ukryć ją i trzymać z dala od tego miejsca Świętych Rycerzy w przeciwnym wypadku groził im atak szału z jej strony.

FabułaEdytuj

Wątek Las Białych SnówEdytuj

Meliodas, Hawk i Elizabeth podróżują po lesie w celu odnalezienia jednego z członków Siedmiu Grzechów Głównych, gdyż jest to idealna kryjówka, gdyż unikają go nawet Święci Rycerze. Po drodze podstępem atakują ich Chochliki Szukaj-Znajdki, jednak Meliodas równie sprytnie pokonuje je. Stworzenia uciekają do śpiącej Diane aby powiadomić ją o wdarciu się do lasu Świętego Rycerza.

Po kilku nieporozumieniach Diane i Meliodas wyjaśniają sobie obecną sytuację, a gigantka postanawia do nich dołączyć, co spotyka się z radością chochlików, które od 10 lat musiały strzec dostępu do lasu. Gdy wszystko jest już wyjaśnione nad lasem pojawia się ogromna burzowa chmura, a piorun oplata wszystkich zgromadzonych w środku, przed nimi pojawia się Święty Rycerz Gilthunder. Pomiędzy przybyłym, a Meliodasem rozpoczyna się walka. Grzech Gniewu oszukuje jednak rycerza i poznaje położenie dwóch kolejnych towarzyszy, natomiast Diane chwyta Gilthundera i wyrzuca go poza las.

WalkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki