FANDOM

Klan Wróżek
Elaine and fairies.png
Kanji/Kana 妖精族
Rōmaji Yōsei-zoku
Dodatkowe informacje
Podstawowe Umiejętności Czytanie w Serc
Lewitacja
Transformacja
Lider
Lokalizacja Wymiar Wróżek
Las Króla Wróżek

Klan Wróżek jest jedną z pięciu głównych ras w świecie Nanatsu no Taizai.

OpisEdytuj

Ponad trzy tysiące lat temu, Klan Wróżek wraz trzema innymi klanami (Ludzi, Gigantów i Bogiń) zdołali pokonać Klan Demonów. Po ich zwycięstwie, wykorzystali Trumny Wiecznej Ciemności, aby zapieczętować cały Klan Demonów. Wróżki mieszkały spokojnie w Wymiarze Wróżek i chroniły Źródła Młodości w Lesie Króla Wróżek, dopóki ich dom nie został zniszczony przez demona.

Kilka lat później wróżki zaczynają ponownie mieszkać w Lesie Króla Wróżek, który został odtworzony przez Bana.

Uważa się, że ze skrzydeł wróżek można wykonać lek, który przedłuża życie, dlatego są bardzo wartościowe.

WyglądEdytuj

Prawie wszystkie wróżki posiadają parę spiczastych uszu i skrzydła. Wyjątek stanowią Elaine i King.

Moce i UmiejętnościEdytuj

Wróżki są znane jako bardzo silna rasa (zwłaszcza King i Helbram).Członkowie Klanu Wróżek są zdolni do kontrolowania i manipulowania korzeniami oraz gałęziami Świętego Drzewa. Posiadają również kilka innych nadprzyrodzonych zdolności:

  • Lewitacja — wróżki są zdolne do lewitacji i potrafią latać, dzięki czemu są w stanie bardzo szybko poruszać się w powietrzu. Umieją również unosić inne przedmioty i ludzi.
  • Transformacja — umiejętność, która umożliwia użytkownikowi zmienić swój wygląd i strój. Utrzymanie jej wymaga dużej koncentracji i osłabia moc używającej jej wróżki; po wykonaniu transformacji użytkownik jest nieco wyczerpany. King i Helbram są w stanie utrzymać swoje transformacje przez długi czas.
  • Czytanie serca (ang. Heart Reading) — wróżki są w stanie zobaczyć ludzkie serca i odczytać, czy ich intencje są czyste.
  • Długowieczność — średnia długość życia wróżki to od 1000 do 1500 lat. Wróżki nie chorują, a po śmierci ich ciała nie rozkładają się i nie gniją.

CiekawostkiEdytuj

  • Wróżki nigdy nie chorują, więc mają niewielką wiedzę na temat chorób.
  • Wróżki potrzebują mniej snu niż ludzie.
  • Pojęcia takie jak "małżeństwo" i "chciwość" są obce dla wróżek.
  • W przeciwieństwie do ludzkich królestw, rodzina królewska nie jest wybrana przez władcę. Każdy Król Wróżek został wybrany przez Święte Drzewo.
  • Każda wróżka ma zapach związany z jakimś kwiatem, bądź ziołem:
  • King — złoty osmanthus
  • Elaine — lawenda
  • Helbram — biała róża
  • Gerheade — mięta
  • Gloxinia — imbir

Więcej z Fandomu

Losowa wiki