FANDOM

Klan Demonów
Klan Demonow
Kanji/Kana 魔神族
Rōmaji Majin-zoku
Dodatkowe informacje
Podstawowe Umiejętności Czarny znak
Lider
Lokalizacja Trumna Wiecznej Ciemności

Klan Demonow jest jedną z pięciu głównych ras w świecie Nanatsu no Taizai.

OpisEdytuj

Trzy tysiące lat temu Klan Demonów walczył przeciw Klanowi Bogiń który sprzymierzył się z pozostałymi klanami Wróżek, Gigantów oraz Klanem Ludzi. Zostali pokonani i zapieczętowani w Trumnie Wiecznej Ciemności. Trzem demonom udało sie jednak uniknąć tego losu byli to Czerwony Demon, Szary Demon oraz Furadrin. Ten ostatni spędził ostatnie dziesięć lat na próbach odkrycia sposobu złamania pieczęci i uwolnienia swoich pobratymców. W tym celu wykorzystał Hendrickson'a który pragnął Wielkiej Świętej Wojny. Pieczęć jednak nie została całkowicie złamana i wydostało się z niej dziewięć demonów, wraz z Furadrinem znani są jako Dziesięć Przykazań, grupa podlegająca bezpośrednio Królowi Demonów.

WyglądEdytuj

Część demonów wygląda jak ludzie posiadają jednak na swoim ciele czarną pieczęć, wśród tego klanu można wyróżnić również czerwone demony o ogromnej posturze oraz grubym cielsku, a także szare demony wysokie i chude.

Dziesięć przykazań
Dziesięć Przykazań
Czerwony Demon
Czerwony Demon
Szary Demon
Szary Demon

Moce i UmiejętnościEdytuj

Wszystkie demony o ludzkiej postaci posiadają moc tajemniczej czarnej materii którą mogą manipulować według własnego uznania, mogą z niej tworzyć tarcze, skrzydła oraz broń. Mogą żyć ponad 1000 lat.

CiekawostkiEdytuj