Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Kaynes

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Kaynes
Kaynes.png
Kanji/Kana ケインズ集落
Rōmaji Keinzu Shūraku
Informacje
Lokalizacja Britannia
Przynależność Rycerze "Broda Pumy"
Znane Wyroby
Debiut w Mediach
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1

Kaynes (ケインズ集落, Keinzu Shūraku) jest małą wioską znajdującą się w Britanni. Znajduje się na wschód od Fortu Solgales i wioski Bernia.

FabułaEdytuj

Wątek WprowadzenieEdytuj

Rdzawy Rycerz.png
W wiosce Kaynes pod dachem baru "Pod Kapeluszem Dzika" roi się od klientów. Mieszkańcy wioski zaczynają rozmawiać o plotkach jakie pojawiły się ostatnio na temat ducha, który ostatnio pojawia się i znika, nazywa się go "Wędrujący Rdzawy Rycerz", podobno mruczy pod nosem coś o Siedmiu Śmiertelnych Grzechach. Rozpoczyna się rozmowa na ich temat, jednak większość podejrzewa, że wszyscy zostali wyeliminowani przez Świętych Rycerzy, choć to nie jest pewne, ponieważ co roku odnawiają listy gończe.

Do baru wkracza rycerz, wzywający Siedem Śmiertelnych Grzechów, goście uciekają. I zawiadamiają stacjonujących w wiosce rycerzy o poszukiwanym przestępcy.

Do drzwi baru zaczynają dobijać się rycerze z garnizonu u podnóża góry, zamierzają schwytać poszukiwana osobę. Meliodas otwiera drzwi i woła poszukiwanego rycerza, w drzwiach pojawia się Hawk ze zbroją na plecach i przedstawia się jako "Mistrz zakonu sprzątającego odpadki". Rycerze nie są zadowoleni, że robi się z nich żarty, w tym czasie dziewczyna ucieka z baru tylnym wyjściem. Rycerze rozpoczynają pościg, który zakłóca szarżujący na nich Hawk, eliminując wszystkich wrogów. W tym czasie Meliodas przejmuje uciekającą dziewczynę. Nagły osuw ziemi wywołany przez Świętego Rycerza Twigo, który stwierdza bez sprawdzenia, że wszyscy przebywający na skarpie zginęli, nie martwi go również los Alioni'ego, który mógł ucierpieć w wyniku tego ataku.

Jednak wszyscy zostają uratowani przez Meliodasa i powracają na skarpę bez szwanku. Rozpoczyna się walka między Twigo i Meliodasem, który okazuje się kapitanem Siedmiu Śmiertelnych Grzechów, Smoczym Grzechem Gniewu. Meliodas bez problemu pokonuje Twigo i stwierdza iż znalazła pierwszą poszukiwana osobę. Pojawia się zawołana przez Hawk'a, Mama Hawk'a, na której plecach znajduje się Bar "Pod Kapeluszem Dzika".

WalkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki