FANDOM

Jericho (ジェリコ) — po wypiciu krwi demona stała się jedną z Nowej Generacji Świętych Rycerzy. Kiedy była na praktykach, służyła Dziwacznym Kłom i pełniła Służbę w lochu Dungeon, gdzie był uwięziony Lisi Grzech Chciwości Ban.

Wygląd

Jericho to młoda kobieta o smukłej sylwetce. Ma srebrne (w anime lawendowo-srebrne) włosy, które początkowo były rozpuszczone. Później zaczęła je spinać w koński ogon. Po wypiciu krwi demona jej oczy były czarne, jednak naturalnie są brązowe.

Osobowość

Jericho jest dumną i poważną osobą, która za wszelką cenę chce udowodnić, że jest rycerzem. Wydaje się być pewna swoich umiejętności i arogancka, co doprowadziło do tego, że została szybko pokonana i upokorzona przez Bana. Ma niską samoocenę i kompleks niższości ze względu na to, że jest kobietą, więc udaje mężczyznę, by wyglądać na silniejszą.

Historia

W dzieciństwie Jericho kłóciła się ze swoim bratem, Gustavem, ponieważ tak jak on chciała być Świętym Rycerzem. Spotkała się jedynie z krytyką z jego strony.

Fabuła

Wątek Loch Baste

Gdy Ban ucieka z lochu, dowiadując się od strażników o tym, że Meliodas nadal żyje, Jericho szuka przyczyny zamieszania i odnajduje uciekiniera. Z lekką irytacją nakazuje Banowi, by natychmiast wrócił do swojej celi. Rozkazuje też strażnikom, by donieśli panu Golgusowi, że więzień uciekł i Jericho, nie mając innego wyboru, zabiła go. Jericho atakuje Bana z zaskoczenia i jest zszokowana, gdy okazuje się, że żaden z jej ataków nie poskutkował, mimo tego że Ban był ciężko ranny. Po chwili zauważa, że wszystkie rany Bana się zagoiły. Mężczyzna pokazuje jej bliznę na szyi i mówi, że to jest prawdziwa rana.

Pokonana i rozebrana przez przeciwnika, rozkazuje strażnikom, by odnaleźli Bana oraz, by przynieśli jej ubrania i zbroję. Później opuszcza Loch Baste wraz z innymi rycerzami i pyta Golgiusa, jakie są jego rozkazy. Jest zdziwiona, gdy ten wyzwala zaklęcie Świętej Pieczęci. Później okazuje się być zaskoczona zniszczeniem Lochu Baste przez Meliodasa i Bana, ponieważ Golgius powiedział, że zaklęcia nie może zniszczyć nawet dziesięć Tyranowych Smoków.

Wątek Festiwal Walk Vaizel

Wątek Gigant w zbroi

Wątek Infiltracja Królestwa

Wątek Albion

Wątek Ravens

Wątek Wielki Festiwal Walk

Wątek Obrona Liones

Umiejętności i ekwipunek

Relacje

Ban

Elaine

Guila

Gustav

Walki

Ciekawostki

  • Jericho to nazwa palestyńskiego miasta położonego w pobliżu rzeki Jordan na Zachodnim Brzegu (Judea), które jest prawdopodobnie najstarszym ciągle okupowanym miastem na świecie. W Starym Testamencie Jerycho opisuje się jako Miasto Palm.
  • Według databooków:
    • Codzienna rutyna: trening szermierki
    • Ulubione jedzenie: truskawki
    • Czarująca cecha: pełne usta
    • Specjalna zdolność: gwizdanie
    • Hobby: siłowanie się na rękę
    • Słaby punkt: nienawidzi błędów
    • Marzenie: znalezienie innego dobrego człowieka
    • Czego najbardziej pragnie: magiczna moc
    • Kompleks: jej własne wady
    • Osoba, którą najbardziej szanuje: nikt
    • Osoba, której nie chciałaby mieć za wroga: Ban
  • Kiedyś żałowała, że nie urodziła się mężczyzną.