Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Hawk

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Hawk
Hawk anime full appearance 2.png
Kanji/Kana ホーク
Rōmaji Hōku
Pseudonim Gadająca Świnia
Kapitan Resztek
Lord Hawk
Mistrz
Pan Świnia
Sir Hawk
Dane osobowe
Wiek 16
Urodziny 6 sierpnia
Rasa Świnia / Smok
Płeć Mężczyzna Malesymbol.png
Wzrost 100 cm (długość)
50 cm (szerokość)
Waga 140 kg
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Różowe
Grupa krwi B
Status
Rodzina Mama Hawka (matka)
Przynależność Bar "Pod Kapeluszem Dzika"
Zajęcie Sprzątacz w barze "Pod Kapeluszem Dzika"
Ranga
Poziom mocy 30
Moc
Święty Skarb
Ekwipunek Magiczne Oko Balora
Symbol
Debiut
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Seiyū Misaki Kuno
Galeria obrazów

Hawkホーク」 jest gadającą świnią i kompanem Meliodasa. Został zatrudniony jako sprzątacz w barze "Pod Kapeluszem Dzika", by pomagać usuwać obrzydliwe resztki jedzenia.

WyglądEdytuj

Hork the rust knight.png
Hawk jako Rdzawy Rycerz

Hawk jest dość sporą różową świnią o krótkich nóżkach i okrągłym kształcie, po jego lewej stronie znajduje się znamię w kształcie czterolistnej koniczyny, które niewątpliwie dodaje mu uroku. Jego uszy są długie i swobodnie zwisają po bokach, ich kształt przypomina literę "M", w lewym uchu nosi kolczyk z napisem "Star Boar".

OsobowośćEdytuj

Hawk jest bardzo szczery i przyjacielski, szybko się denerwuje gdy Meliodas obmacuje Elizabeth. Zależy mu na przyjaciołach i jest gotowy stanąć w ich obronie, mimo to jest maminsynkiem i gdy coś mu się dzieje zdarza mu się płakać i wzywać swoją mamę. Hawk często się przechwala, twierdzi, że jest silniejszy od Siedmiu Grzechów Głównych. W swych poczynaniach kieruje się silnym poczuciem więzi ze swymi przyjaciółmi, potrafi zrozumieć uczucia innych i spojrzeć na nie chłodnym okiem.

HistoriaEdytuj

10 lat temuEdytuj

Hawk zaopiekował się Meliodasem którego znalazł zemdlonego na poboczu drogi, zabrał go ze sobą do jaskini, gdy nieznajomy się ocknął z impetem uderzył w jego głowę. Hawk zdenerwował się oczekując słów "dziękuję", a nie zderzenia czołowego. Z początku denerwuje się na gościa, jednak ich rozmowa jest bardzo swobodna. W pewnym momencie Meliodas ma wrażenie, że świnka to Wandle jego dawny przyjaciel, a Hawk wspomina, ze czasem wydaje mu się, że unosi się w przestworzach, sądzi, że w przeszłym życiu był smokiem. Z ich rozmowy wynika, że są niedaleko Camelot, a Siedem Grzechów Głównych zostało uznanych za przestępców, Meliodas nie wie co ma teraz począć i jak zarobić na życie. Hawk stwierdza, że dziś on stawia jedzenie i wspomina o niezwykle popularnej knajpie "Raciczki Świni", Meliodas zauważa jednak, że miasto jest strasznie daleko, w tym momencie Hawk woła mamę, okazuje się, że jaskinia znajduje się na plecach ogromnej świni. Po chwili Hawk wspomina, że nie ma pieniędzy i będą jeść wspaniałe resztki, Meliodasowi nie podoba się taki pomysł i żartuję, że mógłby sprzedać Hawka, a to podsuwa mu myśl sprzedania Świętego Skarbu i otworzenia baru. Meliodas sprzedaje skarb i otwiera na plecach Mamy Hawk'a Bar "Pod Kapeluszem Dzika" w którym Hawk zostaje sprzątaczem, a jego zadaniem jest zjadanie resztek.

FabułaEdytuj

Wątek WprowadzenieEdytuj

W barze "Pod Kapeluszem Dzika" jest bardzo gwarno i tłoczno, gdy jeden z klientów uraczony niezwykle obrzydliwym jedzeniem przygotowanym przez właściciela Meliodasa wypluwa wszystko na ziemi do akcji wkracza zawołany Hawk.

" Raaaany, co za ból!"
— Hawk w Rozdziale 1

Meliodas słysząc marudzenie świnki, stwierdza, że mógłby przygotować "świnię z rusztu", Hawk słysząc te słowa stwierdza, że są to najpyszniejsze resztki jakie jadł, a podłoga aż błyszczy. Nagle do baru wkracza Rdzawy Rycerz i goście uciekają, gdy przybyła postać upada Hawk zauważa, że to kobieta. Gdy w sypialni Meliodas obmacuje nieznajomą świnka od razu się oburza. Gdy dziewczyna się budzi i zauważa Hawk'a od razu go przytula, okazuje się, że w dzieciństwie zawsze marzyła o posiadaniu gadającej świnki. Dziewczyna stwierdza również, że jest głodna, Hawk z Meliodasem stwierdzają, że jedzenie na pewno jest paskudne, gdy dziewczyna bierze kęs zaczyna płakać i dziękować. Dziewczyna się przedstawia, nagle rozlega się pukanie do drzwi, są to Rycerze "Broda Pumy", których celem jest schwytanie Rdzawego Rycerza.

Drzwi otwiera Meliodas, a po chwili wychodzi również Hawk przebrany w części zbroi Elizabeth. Świnka przedstawia się jako Mistrz Zakonu Sprzątającego Odpadki. Meliodas stwierdza, że mogą go zabrać i ugotować, co oczywiście spotyka się z oburzeniem świnki. Elizabeth ucieka tylnym wyjściem, niestety zostaje zauważona, a rycerze biegną za nią, szybko jednak zostają stratowani przez Hawk'a, a ich przywódca Alioni zostaje strącony z klifu. Elizabeth opowiada mu i Meliodasowi o poszukiwaniu Siedmiu Grzechów Głównych oraz o okrucieństwie Świętych Rycerzy. Nagle klif na którym wszyscy stoją zapada się, ratuje ich jednak Meliodas. Twigo sprawca owego zamieszania rozpoznaje w dziewczynie księżniczkę Liones, zamierza ja złapać, żywą lub martwą (z nastawieniem na to drugie). Hawk jest w szoku, szybko zostają jednak zaatakowani ponownie, a Hawk zostaje ranny (nadział się na gałąź) i wygląda jak świnia na ruszcie. Hawk szybko zaczyna płakać i biegnie po mamę.

Szybko wraca na grzbiecie ogromnej świni i zabiera swoich kompanów. Wspólnie wyruszają do wioski Bernia, po drodze Meliodas obmacuje Elizabeth po zmianie stroju na uniform kelnerki baru, Hawk wścieka się i wyraża obawę, że Elizabeth ucieknie. Podczas całego pobytu w Berni upomina co jakiś czas Meliodasa by nie obmacywał księżniczki.

Wątek Las Białych SnówEdytuj

Hawk wraz z Elizabeth iMeliodasem docierają do Lasu Białych Snów, mimo trzech godzin wędrówki po lesie nie spotkają tam żywej duszy. Księżniczka i Hawk zaczynają mieć wątpliwości czy rzeczywiście znajdą tam jednego z członków Siedmiu Grzechów Głównych. Rozjuszony wygłupami wygłupami towarzyszy Hawk krzyczy, że powinni ruszać dalej, gdy nasi bohaterowie odwracają się w jego stronę nie widzą jednej świnki, a kilkanaście. Wszystkie zaczynają się przekrzykiwać po czym szarżują na Meliodasa aby coś zrobił, ten aby uniknąć stratowania wszystkim wymierza porządnego kuksańca w głowę. Świnki się przewracają, a ich łebki zdobią porządne guzy. Hawk z resztą identycznych świnek z płaczem chowają się za Elizabeth, a po chwili wokół niej pojawia się kilkanaście jej kopii. Hawk nie wytrzymuje wygłupów Meliodasa względem księżniczki stwierdzając, że Meliodas powinien potraktować sytuację poważnie i szybko dowiedzieć się która jest ta właściwą. Kapitan łapie świnkę pod ramię, a dziewczynom każe skoczyć tak wysoko jak tylko potrafią. Prawdziwa księżniczka jednak zamiast skoczyć przykuca, wtedy wszystko staje się jasne, Meliodas dobywa rękojeści i atakuje pozostałe dziewczyny, które zamieniają się w Chochliki Szukaj-Znajdki. Wszyscy puszczają się biegiem za uciekającymi psotnikami. Z daleka zauważają, że biegną w stronę małej śpiącej dziewczynki, gdy jednak wszyscy do niej docierają okazuje się, że wcale taka mała nie jest. Chochliki wzywają ją z przerażeniem stwierdzając, że wpuścili do lasu Świętego Rycerza.

Chochliki Szukaj-Znajdki budzą śpiącą dziewczynę, która szybko otwiera oczy i wstaje zdenerwowana, po czym chwyta stojącego z przodu Meliodasa. Hawk i Elizabeth krzyczą aby go zostawiła przy czym głośno wołają jego imię, gdy docierają do niej ich słowa, olbrzymka zaczyna krzyczeć z radości i go przytulać rozpoznając w nim kapitana. Okazuje się, że stojąca przed nimi dziewczyna jest jednym z Siedmiu Grzechów Głównych Wężowym Grzechem Zazdrości Diane. Gdy dziewczyna zauważa Hawk'a jest przekonana, że kapitan pamiętał iż uwielbia jeść pieczoną wieprzowinę. Następnie Hawk przygląda się nietypowej sytuacji w której Meliodas zostaje pobity, a następnie pogodzeniu i przyłączeniu się do nich Diane.

Pogoda ulega szybkiej zmianie, a Hawk w powietrzu zaczyna czuć deszcz, nad nimi pojawia się gigantyczna chmura burzowa, po czym uderza w nich piorun krępując ich ruchy. Przed nimi pojawia się Święty Rycerz Gilthunder, który zmierza w kierunku złapanych przez siebie osób. Więzy Gilthundera przypiekają Hawk'owi skórę gdy uwolniona Elizabeth zauważa, że Hawk jest wykończony podbiega do niego, a Gilthunder wymierza mu solidnego kopniaka, świnka wystrzeliwuje w powietrze i odlatuje, księżniczka bez wahania biegnie za nim.

Po zakończonej walce pojawia się Elizabeth z gotowym do boju Hawk'iem, jednak nie zastają już rycerza który nieco go przypiekł. Meliodas postanawia, że wyruszają do Lochu Baste gdyż są bliżej tego miejsca, Hawk obawia się, że pchają się w paszczę lwa, jednak kapitan zauważa, że i tak ich ruchy są śledzone.

Wątek Loch BasteEdytuj

Wątek Stolica UmarłychEdytuj

Wątek Festiwal Walki ByzelEdytuj

Wątek Gigant w zbroiEdytuj

Wątek Infiltracja królestwaEdytuj

Wątek Dziesięć PrzykazańEdytuj

Umiejętności i ekwipunekEdytuj

RelacjeEdytuj

Bar "Pod Kapeluszem Dzika"Edytuj

MeliodasEdytuj

On i Hawk czasem się dogadują, czasem nie. Mają tendencję do częstego kłócenia się, ale troszczą się o siebie nawzajem. Uważają się za towarzyszy, ale widać, że Hawk podporządkowuje się Meliodasowi.

ElizabethEdytuj

Elizabeth kocha gadające świnie i wygląda na to, że uwielbia Hawk'a i traktuje go jako zwierzątko. Prawdopodobnie są w dobrych relacjach.

Mama HawkaEdytuj

Nie wiadomo za wiele, ale wydaje się, że bardzo kocha swoją mamę, wzywa ją ilekroć się zrani lub potrzebuje pomocy.

Siedem Grzechów GłównychEdytuj

BanEdytuj

Na początku Hawk'a denerwowało to, że Ban wariował na myśl, że Hawk potrafi mówić ludzkim głosem. Jednak po pewnym czasie zaczęli się całkiem dobrze dogadywać i traktować jak zaufanych towarzyszy. Są gotowi wspierać się na wzajem co widać gdy Hawk niesie Ban'a, gdy ten jest pijany lub zmęczony. Ale gdy Ban przyjął prośbę Klanu Bogiń by zabić Meliodasa, próbował go zatrzymać, choć wiedział, że nie jest wystarczająco silny.

CiekawostkiEdytuj

  • Hawk z angielskiego znaczy Jastrząb
  • Hawk nie jest fanem wołowiny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki