FANDOM

Gowther
Gowthernnt
Kanji/Kana ゴウセル
Rōmaji Gouseru
Pseudonim Kozi Grzech Żądzy
Gigant w Zbroi
Armando (przebranie)
Lord Gowther
Opis biologiczny
Urodzony/a 2 czerwca
Wiek
Rasa Lalka
Płeć Mężczyzna Malesymbol
Wzrost 175 cm
Waga 61 kg
Kolor Oczu Pomarańczowe
Kolor Włosów Czerwone
Grupa Krwii
Status
Ranga
Relacje
Zawód Członek Siedmiu Śmiertelnych Grzechów
Pracownik baru "Pod Kapeluszem Dzika"
Przynależność Siedem Śmiertelnych Grzechów

Dziesięć Przykazań (dawniej)

Umiejętności Inwazja
Ekwipunek
Święty Skarb Herritt
Symbol Bestii Kozioł Symbol goat
Debiut
Manga Rozdział 53
Anime
Seiyū
Galeria Obrazów
Gowther jest członkiem Siedmiu Grzechów Głównych i Grzechem Żądzy, którego symbolem jest Kozioł. Pierwsza wzmianka o nim mówi, że został wciągnięty w walkę ze Świętymi Rycerzami znanymi jako Ryk Świtu.

WyglądEdytuj

Gowther ma bursztynowe oczy i ciemnoczerwone włosy (czasem przedstawiane jako purpurowe), które sięgają mu do brody. Jego zwykły strój składa się z szarej koszuli w paski z długimi rękawami, pod spodem ma biały bezrękawnik. Nosi także parę ciemnych spodni i krótkie buty. Ma bardzo kobiecą twarz, dlatego może być błędnie uważany za dziewczynę. Gowther nosi również parę okularów z lekkimi oprawkami i najwyraźniej nie widzi bez nich.  

We wspomnieniach i na jego liście gończym jest przedstawiony jako człowiek o dużej posturze, choć wciąż mniejszej niż ludzie z Klanu Gigantów. Nie widać jego twarzy, często ma pełną zbroję z hełmem wyposażonym w parę rogów, ale jeden z nich jest złamany. Jest najbardziej widoczny dzięki swojej metalowej, kolczastej płycie na ramieniu.

Jego Kozi symbol Siedmiu Grzechów Głównych znajduje się po prawej stronie na klatce piersiowej.

OsobowośćEdytuj

Podczas bitwy pomiędzy Dale i Dawn Roar , Gowther pierwszy raz ukazuje się mówić w swoim charakterystycznym, bezemocjonalnym sposobie. Jego wyraz twarzy nie zmienia się, jest całkowicie pusty, a w mandze,jego dymki są wyjątkowo kwadratowe, w porównaniu do okrągłych wypowiedzi wszystkich. Jednak pomimo jego natury Gowther dba o innych. Jest to widoczne, gdy chroni Pelliot od ataku pancernego Olbrzyma.

On okazuje się być całkowicie nieświadomy uczuć innych, wykazuje niezdolność do rozumienia znaczenia przyjaźni. Często nie zdaje sobie sprawy, że to, co mówi, może denerwować ludzi. Postanawia pomóc Elizabeth na jej drodze, nie z powodu pragnienia sprawiedliwości, ale ponieważ czuł się zobowiązany jako członek Siedmiu grzechów głównych. Gowther nie rozumie emocji, ale stare się lepiej je zrozumieć.

Pomimo swojego tytułu, nie okazał się on grzechem "żądzy"; nawet wtedy, gdy zrobił pranie mózgu Guila'i by ta go kochała, nie było to z pożądania.

HistoriaEdytuj

3000 lat temu Edytuj

Gowther to lalka, która, według Merlin, został stworzony przez wielkiego maga . Był kiedyś członkiem Dziesięciu Przykazań , grupy elitarnych wojowników, które służyły bezpośrednio Królowi Demonów. Jednak w czasie Wielkiej Wojny zniknął z nieznanych przyczyn, a jego własny przykazanie wymazane oraz jego wspomnienia.

Kilka tysięcy lat później, Gowther dołączył do siedmiu grzechów głównych.

FabułaEdytuj

Wątek WprowadzenieEdytuj

Poszukiwany plakat Gowther jest wyświetlany na tablicy w Boar Hat.

Wątek Gigant w ZbroiEdytuj

Wątek Infiltracja KrólestwaEdytuj

Umiejętności/EkwipunekEdytuj

Umiejętności Edytuj

  • Inwazja - Gowther tworzy łuk na swojej dłoni i wystrzeliwuje strzałę mającą za zadanie utrzymać przeciwnika w iluzji która ukazuje mu scenę z przeszłości, którą pragnął ujrzeć najbardziej.
  • Transformacja - Gowther może zmieniać swój wygląd lecz w ograniczonym stopniu, jak zmiana długości i koloru włosów oraz kolor skóry.
  • Nieśmiertelność - Gowther wydaje się być nieśmiertelny. Przeżył mając wielką dziurę w klatce piersiowej tak jakby nic się nie stało. Pełne działanie tej umiejętności nie jest do końca ujawnione lecz może być to spowodowane faktem, że jest on lalką.

Broń Edytuj

  • Herritt - Święty Skarb Gowthera. Jest to podwójny łuk stworzony z energii który może być wezwany gdy Gowther go potrzebuje. Działa z jego umiejętnością Inwazją.
  • Oko Mocy Balor - pozwala mu zobaczyć ogólny poziom mocy, magii, siły i ducha danej jednostki.

RelacjeEdytuj

Siedem Grzechów GłównychEdytuj

MeliodasEdytuj

Gowther utrzymuje przyjacielskie stosunki z Meliodasem. Bardzo szanuje swojego kapitana. Chętnie użył Poszukiwania Światła by pomóc Meliodasowi odzyskać wspomnienia z wypadku sprzed dziesięciu lat.

DianeEdytuj

Gowther i Diane są członkami Grzechów, są w przyjacielskich stosunkach pomimo tego, że Gowther wyjawił sekret Diane dotyczący jej wzrostu. Gowther pokazał, że troszczy się o Diane i ruszył jej na pomoc w walce z Świętymi Rycerzami.

KingEdytuj

Gowther dzieli dość bliską więź z Kingiem, obaj są poważnymi osobami zarówno w życiu jak i walce. Gowther zajmuje się swoim towarzyszem kiedy zostaje on ranny przez Dale.

Merlin Edytuj

Merlin i Gowther dzielą wspólną historię. Zbroja którą nosił Gowther dostał właśnie od Merlin.

WalkiEdytuj

Wątek Gigant w Zbroi Edytuj

Wątek Infiltracja Królestwa Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Gowther ma słaby wzrok i nie jest w stanie widzieć bez okularów.
  • Talent: Zmiana wyglądu oraz czytanie w myślach
    • Hobby: Czytanie książek
    • Codzienna rutyna: Brak
    • Ulubiona potrawa: Nie przywiązuje do tego wagi
    • Czarująca cecha: Jego obojczyk
    • Kompleks: Nieumiejętność właściwego "odczytywania" sytuacji
    • Osoba, którą szanuje najbardziej: Ten kto pisze książki
    • Kogo nie chciałby mieć za wroga: Najlepiej nikogo
  • Gowther zachwyca się książkami które piszą ludzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki