FANDOM

Estarossaエスタロッサ」 jest członkiem Dziesięciu Przykazań, grupy elitarnych wojowników podlegających samemu Królowi Demonów. Podczas Starożytnej wojny został uwieziony w Trumnie Wiecznej Ciemności i uwolniony przez Fraudrina po przeszło 3000 lat.

WyglądEdytuj

Estarossa jest bardzo podobny do plakatu Meliodasa, gdy Siedem Grzechów Głównych byli poszukiwani. Nosi brązowy, długi płaszcz ze złotymi rękawicami i złote buty sięgające mu ponad kolana . Ma siwe włosy i zauważalny zarost na twarzy. Ma taki sam demoniczny znak jak jego bracia, jednak w przeciwieństwie do nich jest on nad jego lewym okiem.

OsobowośćEdytuj

Estarossa wydaje się być bardzo zrelaksowany. Kiedy Meliodas przychodzi do Dziesięciu Przykazań i grozi im, co bardzo ich rozprasza, jedynie Estarossie nie przeszkadza cała ta sytuacja. W jednym z rozdziałów mangi widzimy, że Estarossa wyraźnie bierze przyjemność z torturowania zdradziedzkiego brata. Podczas walki przeciwko Przykazaniom Estarossa powiedział Meliodasowi, że nigdy nie chciał, aby doszło do tej walki. Zgodnie ze słowami Estarossy, Meliodas jest jego ukochanym, starszym bratem. Meliodas jest bardzo bliski jego sercu.

HistoriaEdytuj

3000 lat temuEdytuj

FabułaEdytuj

Wątek Infiltracja KrólestwaEdytuj

Umiejętności/EkwipunekEdytuj

Całkowita Kontra - podobnie jak jego brat Meliodas, Estarossa potrafi używać Całkowitej Kontry. Jednak podczas, gdy Meliodas potrafi odbić każdy atak magiczny, Estarossa potrafi odbić ataki fizyczne ze co najmniej zdwojoną siłą .

Rebelia - Zdradzieckie Miecze - Estarossa tworzy 7 mieczy, każdy przeznaczony na jedno serce demona.

Estarossa został obdarzony przez król demonów Przykazaniem Miłości. Każdy, kto stoi przed nim z nienawiścią w sercu zostaje zniszczony.

RelacjeEdytuj