Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Estarossa

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Estarossa
Estarossa.png
Kanji/Kana エスタロッサ
Rōmaji Esutarossa
Pseudonim
Opis biologiczny
Urodzony/a 14 styczeń
Wiek +3000
Rasa Demon
Płeć Mężczyzna Malesymbol.png
Wzrost 200cm
Waga 95kg
Kolor Oczu Czarne
Kolor Włosów
Grupa Krwii
Status
Ranga
Relacje Król demonów(ojciec)

Zeldris(młodszy brat) Meliodas(starszy brat)

Zawód Dziesięć Przykazań
Przynależność Dziesięć Przykazań
Klan Demonów
Umiejętności
Ekwipunek
Święty Skarb
Symbol Bestii
Debiut
Manga Rozdział 108
Anime
Seiyū
Galeria Obrazów

Estarossaエスタロッサ」 jest członkiem Dziesięciu Przykazań, grupy elitarnych wojowników podlegających samemu Królowi Demonów. Podczas Starożytnej wojny został uwieziony w Trumnie Wiecznej Ciemności i uwolniony przez Fraudrina po przeszło 3000 lat.

WyglądEdytuj

Estarossa jest bardzo podobny do plakatu Meliodasa, gdy Siedem Grzechów Głównych byli poszukiwani. Nosi brązowy, długi płaszcz ze złotymi rękawicami i złote buty sięgające mu ponad kolana . Ma siwe włosy i zauważalny zarost na twarzy. Ma taki sam demoniczny znak jak jego bracia, jednak w przeciwieństwie do nich jest on nad jego lewym okiem.

OsobowośćEdytuj

Estarossa wydaje się być bardzo zrelaksowany. Kiedy Meliodas przychodzi do Dziesięciu Przykazań i grozi im, co bradzo ich rozprasz, jedynie Estarossie nie przeszkadza cała ta sytuacja. W jednym z rozdiałów mangi widzimy, że Estarossa wyraźnie bierze przyjemność z torturowania zdradziedzkiego brata. Podczas walki przeciwko Przykazaniom Estarossa powiedział Meliodasowi, że nigdy nie chciał, aby doszł o tej walki. Zgodnie ze słowami Estarossy,Meliodas jest jego ukochanym, starszym bratem. Meliodas jest bardzo bliski jego sercu.

HistoriaEdytuj

3000 lat temuEdytuj

FabułaEdytuj

Wątek Infiltracja KrólestwaEdytuj

Umiejętności/EkwipunekEdytuj

Pełna Kontra - podobnie jak jego brat Meliodas, Estarossa potrafi używać Pełnej Kontry. Jednak podczas, gdy Meliodas potrafi odbić każdy atak magiczny, Estarossa potrafi odbić ataki fizyczne ze zdwojoną siłą.

Rebelia - Zdradzieckie Miecze - Estarossa tworzy 7 mieczy, każdy przeznaczony na jedno serce demona

Estarossa został obdarzony przez król demonów Przykazaniem Miłości. Każdy, kto stoi przed nim z nienawiścią w sercu zostaje zniszczony.

RelacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki