Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Escanor

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Escanor
Nocy | Dzień

Escanor Night.png

Kanji/Kana エスカノール
Rōmaji Esukanōru
Pseudonim Lwi Grzech Pychy
Opis biologiczny
Urodzony/a 1 Czerwca
Wiek 40 (obecnie)
28 ("Wampiry z Edynburga")
Rasa Nieznana
Płeć Mężczyzna Malesymbol.png
Wzrost
Waga
Kolor Oczu
Kolor Włosów
Grupa Krwii AB
Status
Ranga Diament (dawniej)
Relacje
Zawód Członek Siedmiu Śmiertelnych Grzechów
Święty Rycerz (dawniej)
Przynależność Siedem Śmiertelnych Grzechów
Święci Rycerze (dawniej)
Umiejętności
Ekwipunek Włócznia
Święty Skarb Rhitta
Symbol Bestii Lew Symbol of Lion.png
Debiut
Manga Rozdział 5 (wspomnienia)

Wampiry z Edynburga

Anime
Seiyū
Galeria Obrazów

Escanor (エスカノール; Esukanōru) jest członkiem Siedmiu Śmiertelnych Grzechów, noszącym tytuł Grzechu Pychy, którego symbolem jest Lew. W przeszłości, był także Świętym Rycerzem rangi Diamentowej. 

WyglądEdytuj

Nie wiadomo jak Escanor wygląda obecnie. Dziesięć lat temu, nosił pełną zbroję z unikalnym hełmem i dzierżył włócznię.

W młodości, Escanor był niezwykle chudy i wyglądał dość mizernie; miał krótkie włosy, odstające uszy i nosił ubrania o kilka rozmiarów za duże. Podczas transformacji, jego ciało nabiera mięśni na tyle, by dopasować się do odzienia.

Na liście gończym, Escanor jest przedstawiany (prawdopodobnie błędnie) jako mężczyzna w średnim wieku z przystrzyżoną brodą oraz włosami zawiązanymi w kucyk.

Symbol Bestii Escanora znajduje się na plecach.

OsobowośćEdytuj

Escanor wydaje się posiadać rozszczepioną osobowość w zależności od pory dnia.

Nocą, Escanor jest nieśmiały, skromny i wygląda słabo. Przeprasza niemal za wszystko, myśląc że stwarza kłopoty pozostałym członkom drużyny, jednak jest także wystarczająco zmotywowany by dawać z siebie wszystko.

Im bliżej do wschodu słońca, tym bardziej osobowość Escanora się zmienia: staje się bardziej dumny, otwarty a nawet arogancki (rozkazał Królowi Wampirów by ten przeprosił go, za to że urodził się na jego świecie).

HistoriaEdytuj

12 lat temuEdytuj

Klan Wampirów opanował królestwo Edynburg, zagrażając w ten sposób Liones i całej Brytanii. Siedem Śmiertelnych Grzechów zostało wysłanych by rozprawić się z nimi i odbić Zamek Edynburski; obejmowało to też Escanora, pomimo sprzeciwów ze strony Dreyfusa, Hendricksona i Kinga.

Po rozpoczęciu misji, Meliodas udaje się po Escanora, wyciągając go ze specjalnego pokoju, jednocześnie ciągnąc za sobą jego Święty Skarb. Grzech Pychy przeprasza kapitana, dodając że muszą ukończyć misję przed wschodem słońca. Po zapewnieniu, że wszystko zostało zaplanowane z pomocą Merlin, Escanor deklaruje dać z siebie wszystko.

Meliodas i Escanor zostali przeniesieni do Edynburga, za pomocą magii Merlin. Na słowa Meliodasa, że potrzeba mu więcej wiary w siebie, Escanor przeprosił za to, że się urodził, stwierdzając że nienawidzi w siebie wszystkiego. Po chwili zostali oni rozdzieleni a Escanor napotyka Króla Wampirów, Izrafa, który nakazuje mu podać powód przybycia.

10 lat temuEdytuj

Escanor, razem z pozostałą szóstką, został wezwany by spotkać się z Wielkim Świętym Rycerzem, Zaratrasem, po wykonaniu misji pokonania Królowej Trolli, podczas której przypadkowo został zniszczony Ołtarz Wielkiego Druida. Po znalezieniu martwego Zaratrasa w jego komnacie, zostali napadnięci przez Świętych Rycerzy. Gdy Meliodas rozkazał wszystkim się rozproszyć i zebrać później, Escanor usłuchał i ukrył się.

FabułaEdytuj

WprowadzenieEdytuj

List gończy Escanora jest wywieszony na tablicy, w barze Meliodasa.

Jest on wspominany kilka razy, jednak jego obecna lokacja jest nieznana.

Zdolności/WyposażenieEdytuj

Zdolności bojowe Escanora nie zostały jeszcze ukazane. Można podejrzewać, że jego poziom mocy jest większy niż 3,000 (Merlin powiedziała, że wszyscy członkowie Siedmiu Grzechów posiadają ten poziom). Był on dawniej Świętym Rycerzem rangi Diamentowej.

Pomimo bycia słabym w nocy, Escanor jest szybki i na tyle zwinny by unikać ataków Króla Wampirów, Izrafa.

UzbrojenieEdytuj

  • Boski Topór Rhitta: Świętym Skarbem Escanora jest ogromny topór, na tyle ciężki, że nawet Meliodas nie mógł go unieść.
  • Włócznia:  10 lat temu, gdy Siedem Śmiertelnych Grzechów zostało wrobione w morderstwo Zaratrasa, Escanor posiadał sporą włócznię.

RelacjeEdytuj

Siedem Śmiertelnych GrzechówEdytuj

MerlinEdytuj

Escanor podkochuje się w Merlin i zawsze stara się wypaść przed nią jak najlepiej.

CiekawostkiEdytuj

  • W legendach Arturiańskich, Escanor był rycerzem którego pokonał Sir Gawain. Wedle legendy, siła Escanora stopniowo zwiększała się do południa a później jej ubywało.
  • Fakty o Escanorze, wg oficialnego databook'a:
    • Talent: nieznany
    • Hobby: nieznane
    • Codzienna rutyna: drzemka, pisanie poezji
    • Ulubiona potrawa: mięso (w dzień), warzywa (w nocy)
    • Czarująca cecha: nieśmiałość
    • Kompleks: on sam
    • Osoba, którą szanuje najbardziej: Merlin i Meliodas
    • Kogo nie chciałby mieć za wroga: nikogo
  • Symbolami grzechu Pychy, w sztuce, są zazwyczaj Koń oraz kolor fioletowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki