FANDOM

Elizabeth
Elizabeth Oneshot.png
Kanji/Kana エリザベス
Rōmaji Erizabesu
Pseudonim
Dane osobowe
Wiek
Urodziny
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta Femalesymbol.png
Wzrost
Waga
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Srebrne
Grupa krwi
Status
Rodzina Król (ojciec)
Przynależność Bar "Avallo"
Królestwo (dawniej)
Zajęcie Księżniczka (dawniej)
Ranga
Poziom mocy
Moc
Święty Skarb
Ekwipunek Sztylet
Symbol
Debiut
Manga Oneshot
Anime
Seiyū
Galeria obrazów

Elizabethエリザベス」 jest księżniczką Liones oraz główną protagonistką w Nanatsu no Taizai (Oneshot).

WyglądEdytuj

Elizabeth jest młodą, śliczną dziewczyną o srebrnych długich włosach i króciutkiej grzywce, posiada również bardzo kobiece kształty. Do baru "Avallo" przybyła w bardzo długim niebieskim podniszczonym szalu, który okrywał jej cale ciało niczym grubą mumię. Pod spodem była ubrana w zniszczoną sukienkę pod kolano, oraz grube skarpety za kolano. Po odświeżeniu dostała od Meliodasa złotą koszulę, z długim rękawem, trochę za ciasną na klatce piersiowej, stad odpięte dwa guziki, niebieski gorset oraz krótką pomarańczową spódniczkę oraz eleganckie biało niebieskie buciki z szeroka cholewką.

OsobowośćEdytuj

Elizabeth zdaje się być naiwna i głupiutka, nie rozumie podstaw logiki oraz działania świata poza zamkiem, nie potrafi wykonywać sama podstawowych czynności jak np. kąpiel, jednak pod tą powłoką kryje się zdeterminowana dziewczyna, pragnąca szczęścia ludzi zamieszkujących Liones.

HistoriaEdytuj

Elizabeth jest księżniczką Liones, jej ojciec został porwany i zamknięty przez Świętych Rycerzy, przez co wyruszyła w poszukiwania Siedmiu Śmiertelnych Grzechów.

FabułaEdytuj

Nanatsu no Taizai (Oneshot)Edytuj

Elizabeth pojawia się w barze "Avallo" pod postacią grubej niebieskiej mumii, okazuje się jednak, że jest to bardzo długi szal mający ją chronić przed zimnem. Po chwili przewraca się i rozwija, rozwalając stół i zjadając zawartość talerzy które się na nim znajdowały. Gdy tylko napełniła brzuch wykrzyczała iż szuka Siedmiu Śmiertelnych Grzechów. Właściciel baru Meliodas pragnie dostać od niej odszkodowanie za zniszczenia, no co oferuje mu szal w którym przybyła. Pojawiają się przy nich rycerze zwabieni krzykiem Elizabeth i pragnący ukarać ją za poruszanie tematu tabu oraz obrazę Świętych Rycerzy. Meliodas nie chciał niepotrzebnej rozróby w swoim barze i pozbył się ich za pomocą pułapki, zainteresowała ona Elizabeth, która bez namysłu zaczęła się nią bawić.

Meliodas zaczął z nią rozmawiać, poznał jej imię i nakarmił przepysznym jedzeniem, po chwili Elizabeth zasnęła. Właściciel baru zabrał ją do sypialni i położył na łóżku wychodząc zobaczył płynącą po jej policzku łzę i słowa "ja... znajdę ich... na pewno". Gdy Elizabeth się obudziła znalazła karteczkę, że powinna się wykapać gdyż śmierdzi. Nie potrafiła sobie sama poradzić z ta czynnością i naga, cała w pianie poszła po pomoc do Meliodasa, zaskoczyło ją iż jego spodnie są dziwnie wypukłe. Po kąpieli otrzymała uniform baru i wróciła do rozmowy z Meliodasem, opowiedział dlaczego szuka Siedmiu Śmiertelnych Grzechów oraz udowodniła swą determinacje i odwagę w dążeniu do celu.

Ściana baru nagle uległa zniszczeniu i do środka wtargnął Alioni, rozpoznał w niej również poszukiwaną księżniczkę i postanowił unicestwić. W jej obronie stanął Meliodas, który obiecał jej bronić. Po pokonaniu rycerza wspólnie ruszyli w poszukiwaniu pozostałych towarzyszy.

Umiejętności i ekwipunekEdytuj

Elizabeth jest zwyczajną dziewczyna.

RelacjeEdytuj

Meliodas (Oneshot)Edytuj

Poznała go w barze "Avallo" szybko mu zaufała, i opowiedziała swoja historię. Meliodas okazał się być kapitanem poszukiwanych przez nią Siedmiu Śmiertelnych Grzechów wspólnie wyruszyli w poszukiwaniu pozostałych członków grupy.

CiekawostkiEdytuj

  • W "Legendach o królu Arturze" Elizabeth była żoną Meliodasa, oraz matką Tristana, zmarła przy jego narodzinach.
  • Imię Elizabeth jest transkrypcją hebrajskiego imienia Elisheva, które oznacza "Boska obietnica". "Sheva" w hebrajskim oznacza również liczbę siedem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki