Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Chochliki Szukaj-Znajdki

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Chochliki Szukaj-Znajdki
Anime | Manga

Prankster Imp full appearance.png

Kanji/Kana いたずら小鬼
Rōmaji Itazura Kōni
Pseudonim
Physical Description
Wzrost
Waga
Kolor Oczu Białe
Sierść Morskie (niebieskozielone)
Kolor
Status
Relacje Diane (tymczasowi służący)
Przynależność
Klasyfikacja Dzikie stworzenia
Siedlisko Las Białych Snów
Las Króla Wróżek
Debiut
Manga Rozdział 4
Anime Odcinek 3
Seiyū
Galeria

Chochliki Szukaj-Znajdkiいたずら小鬼」 są stworzeniami zamieszkującymi, można jes spotkać w lesie Białych Snów oraz Lesie Króla Wróżek ich zadaniem jest bronić lasu w który zamieszkują. Ich zdolnością jest przemiana i naśladowanie pojawiających się osób.

WyglądEdytuj

Chochliki Szukaj-Znajdki są małymi stworzeniami z dużym, przypominającym ziemniaka nosem i żółtymi ślepiami, wszystkie są koloru morskiego (niebieskozielone). Ich usta ssą dość szerokie, ukazując duże ostre zęby o trójkątnym kształcie. Wszystkie chochliki odziane są w fioletową pelerynę z kapturem na którym widnieje jasno fioletowy symbol, przypominający oko (kropka, nad którą znajduje się zaokrąglona linia z paskami przypominającymi rzęsy) oraz brązowe spodnie i buciki. Potrafią się zamienić w idealną kopie, każdego kogo spotkają.

OsobowośćEdytuj

Chochliki Szukaj-Znajdki lubią żyć w spokoju, unikają problemów.

HistoriaEdytuj

3000 lat temuEdytuj

Chchliki Szukaj-Znajdki pomagały klanom Bogiń, Wróżek, Gigantów i Ludzi w Starożytnej Wojnie, ich celem było pokonanie i zapieczętowanie klanu Demonów.

10 lat temuEdytuj

Gdy 10 lat temu Diane trafiła do Lasu Białych Snów i musiała się ukryć w związku z oskarżeniem Siedmiu Grzechów Głównych o zdradę stanu rozkazała chochlikom Szukaj-Znajdkom ukryć ją i trzymać z dala od tego miejsca Świętych Rycerzy w przeciwnym wypadku groził im atak szału z jej strony.

FabułaEdytuj

Gdy Meliodas, Hawk i Elizabeth przeszukiwali Las Białych Snów w poszukiwaniu jednego z Siedmiu Grzechów Głównych, chochliki pomyliły ich ze Świętymi Rycerzami, postanowiły oszukać ich i wypędzić z lasu. Najpierw zamieniły się w Hawk'a, jednak Meliodas bez wahania dał wszystkim kuksańca w łeb, szybko skryły się za Elizabeth po czym skopiowały również ją. Wszystkie kopie pragnęły udowodnić swoją prawdziwość i obiecały, że zrobią cokolwiek Meliodas zechce. Mężczyzna wykorzystał sytuację i kazał im rozbić różne seksowne pozy, na koniec kazał im wysoko skoczyć w górę, prawdziwa Elizabeth jednak nie mogła tego zrobić. Grzech Gniewu szybko wykorzystał sytuacje i pokonał chochliki.

Szukaj-Znajdki natychmiast zaczęły uciekać w stronę Diane, prowadząc do niej nieznajomych. Z przerażeniem obudziły śpiącą gigantkę przepraszając, że wpuściły do lasu Świętego Rycerza. Gdy nieporozumienie się wyjaśniło, a Diane postanowiła odejść z przybyłą gromadą, chochliki odetchnęły z ulgą ciesząc się, że wreszcie po dziesięciu latach będą mogły żyć spokojnie.

Umiejętności/EkwipunekEdytuj

Chochliki Szukaj-Znajdki potrafią zamienić się w idealną kopię każdej napotkanej osoby.

RelacjeEdytuj

DianeEdytuj

Chochliki służyły Diane ukrywającej się w lesie, obawiały się jej siły oraz tego, że może wpaść w szał jeśli nie będą wykonywać jej poleceń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki