FANDOM

Chochliki Szukaj-Znajdkiいたずら小鬼」 są stworzeniami zamieszkującymi, można jes spotkać w lesie Białych Snów oraz Lesie Króla Wróżek ich zadaniem jest bronić lasu w który zamieszkują. Ich zdolnością jest przemiana i naśladowanie pojawiających się osób.

Wygląd

Chochliki Szukaj-Znajdki są małymi stworzeniami z dużym, przypominającym ziemniaka nosem i żółtymi ślepiami, wszystkie są koloru morskiego (niebieskozielone). Ich usta ssą dość szerokie, ukazując duże ostre zęby o trójkątnym kształcie. Wszystkie chochliki odziane są w fioletową pelerynę z kapturem na którym widnieje jasno fioletowy symbol, przypominający oko (kropka, nad którą znajduje się zaokrąglona linia z paskami przypominającymi rzęsy) oraz brązowe spodnie i buciki. Potrafią się zamienić w idealną kopie, każdego kogo spotkają.

Osobowość

Chochliki Szukaj-Znajdki lubią żyć w spokoju, unikają problemów.

Historia

3000 lat temu

Chchliki Szukaj-Znajdki pomagały klanom Bogiń, Wróżek, Gigantów i Ludzi w Starożytnej Wojnie, ich celem było pokonanie i zapieczętowanie klanu Demonów.

10 lat temu

Gdy 10 lat temu Diane trafiła do Lasu Białych Snów i musiała się ukryć w związku z oskarżeniem Siedmiu Grzechów Głównych o zdradę stanu rozkazała chochlikom Szukaj-Znajdkom ukryć ją i trzymać z dala od tego miejsca Świętych Rycerzy w przeciwnym wypadku groził im atak szału z jej strony.

Fabuła

Gdy Meliodas, Hawk i Elizabeth przeszukiwali Las Białych Snów w poszukiwaniu jednego z Siedmiu Grzechów Głównych, chochliki pomyliły ich ze Świętymi Rycerzami, postanowiły oszukać ich i wypędzić z lasu. Najpierw zamieniły się w Hawk'a, jednak Meliodas bez wahania dał wszystkim kuksańca w łeb, szybko skryły się za Elizabeth po czym skopiowały również ją. Wszystkie kopie pragnęły udowodnić swoją prawdziwość i obiecały, że zrobią cokolwiek Meliodas zechce. Mężczyzna wykorzystał sytuację i kazał im rozbić różne seksowne pozy, na koniec kazał im wysoko skoczyć w górę, prawdziwa Elizabeth jednak nie mogła tego zrobić. Grzech Gniewu szybko wykorzystał sytuacje i pokonał chochliki.

Szukaj-Znajdki natychmiast zaczęły uciekać w stronę Diane, prowadząc do niej nieznajomych. Z przerażeniem obudziły śpiącą gigantkę przepraszając, że wpuściły do lasu Świętego Rycerza. Gdy nieporozumienie się wyjaśniło, a Diane postanowiła odejść z przybyłą gromadą, chochliki odetchnęły z ulgą ciesząc się, że wreszcie po dziesięciu latach będą mogły żyć spokojnie.

Umiejętności/Ekwipunek

Chochliki Szukaj-Znajdki potrafią zamienić się w idealną kopię każdej napotkanej osoby.

Relacje

Diane

Chochliki służyły Diane ukrywającej się w lesie, obawiały się jej siły oraz tego, że może wpaść w szał jeśli nie będą wykonywać jej poleceń.