FANDOM

Całkowita Kontra
Meliodas repelling Twigo's attack
_Kanji/Kana 全反撃(フルカウンター)
_Rōmaji Zen Hangeki (Furukauntā)
_Znany również jako
Informacje
_Klasyfikacja Kontratak
_Użytkownik Meliodas
_Broń Rękojeść Smoka (dawniej)
Miecz Liz (dawniej)
Lostvayne
Techniki
Znikające Odbicie • Mściwa Kontra
Debiut
_Manga Rozdział 1
_Anime Odcinek 1

Całkowita Kontra全反撃 (フルカウンター) Zen Hangeki (Furukauntā)」 jest kontratakiem, który odbija atak przeciwnika. Używana jest przez Meliodasa, kapitana Siedmiu Grzechów Głównych.

OpisEdytuj

Odbija wymierzony atak z powrotem ku przeciwnikowi ze znacznie większą siłą, czyli im silniejszy przeciwnik, tym silniejsza siła kontry. Jednak jeśli użytkownik nie będzie w stanie odczytać natury i rytmu ataków, nie będzie w stanie odbić i przekierować ataku. Całkowitą Kontrę można użyć tylko na bezpośrednie ataki mocą i nie działa przeciw atakom fizycznym.

  • Lostvayne - Całkowita Kontra jest bardzo przydatna, gdy użytkownik posiada Święty Skarb Lostvayne, gdyż odbija atak przy minimalnym wysiłku fizycznym, a zdolność skarbu - klonowanie - pozwala odbijać kilka ataków jednocześnie.

TechnikiEdytuj

  • Znikające OdbicieカウンターバニッシュKauntā Banisshu」: Technika, która niweluje każdy atak mocy użyty przez przeciwnika. Gdy nadciąga atak, Meliodas wyciąga lewą rękę w przód, a dłoń trzyma z palcami skierowanymi w gorę przy czym kciuk i mały palec złożone są do wewnętrznej strony dłoni.
  • Mściwa Kontraリベンジ・カウンターRibenji Kauntā」: Meliodas udaje bezbronnego wobec wszystkich uderzeń, a tymczasem zbiera ataki, by naładować swą moc. Jednakże to obosieczne ostrze. Jeden błąd i przyjęcie na siebie uderzenia będzie nieuchronnym końcem. Szansa na przeżycie tego ataku przez Hendricksona wynosiła 0,02%.

GaleriaEdytuj

GIFyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Tego typu umiejętność jest popularna w innych tytułach mang i anime.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki