FANDOM

" Przyjeżdżam tu raz na kilka lat. Tutejszy alkohol jest jedyny w swoim rodzaju. Ludzie w całej Brytanii uwielbiają piwo Bernijskie! Warzy się je przy użyciu słynnej wody z tutejszej rzeki którą uznano za najlepszą w kraju, a także gruitu, który obficie zarasta jej brzegi."
Meliodas do Elizabeth w Rozdziale 2

Bernia
Bernia
Kanji/Kana バーニア
Rōmaji Bānia
Informacje
Lokalizacja Britannia
Przynależność Mead
Znane Wyroby Piwo
Debiut w Mediach
Manga Rozdział 2
Anime Odcinek 2

Bernia (バーニア, Bānia) jest małą wioską mieszczącą się w Britanni siedem mil na północny wschód od Fortu Solgales.

OpisEdytuj

Bernia jest wioską słynną w całym kraju ze swych wyrobów alkoholowych, które swój wyśmienity smak zawdzięczają wodzie i ziołom o nazwie gruit.

HistoriaEdytuj

Dzień przed przybyciem Meliodasa, Elizabeth oraz Hawk'a w wiosce Bernia pojawił się Święty Rycerz Gilthunder, mimo iż został ugoszczony przez mieszkańców swoim najlepszym wyrobem, okazał im brak szacunku twierdząc, że ich alkoholu nie da się pić. W odpowiedzi na jego grubiaństwo mały chłopak Mead wrzucił do jego kufla robaka, to rozwścieczyło rycerza, który postanowił ukarać mieszkańców. Wyciągnął miecz i przy użyciu swojej mocy wbił go w ziemię i zablokował przepływ wody. Dla wioski oznaczało to zagładę, dwa dni próbowali wyciągnąć miecz jednak nikt nie był w stanie tego zrobić. Drugiego dnia otrzymali również wiadomość, iż jeśli do wieczora nie wyciągną miecza ich podatki wzrosną dwukrotnie. Ich starania niestety nic nie dawały, jednak widząc determinację Mead'a nie chcieli się poddać. Gdy liny którymi opletli miecz puściły pojawił się Meliodas który w ramach zapłaty za ich wyśmienity alkohol wyciągnął miecz i odblokował źródło.

Gdy informacja o usunięciu miecza przez nieznane nikomu dziecko dotarła do Gilthunder'a ten przy pomocy swojej mocy wysłał w stronę wioski włócznię w celu jej zniszczenia. Jednak i tym razem Meliodas ratuje wioskę Bernia.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki