FANDOM

Baltra Lionesバルトラ・リオネスBarutora Rionesu」 jest jedenastym królem Liones, w wyniku zamachy stanu został uwięziony przez Świętych Rycerzy.

Wygląd

King Liones Full Appearance
manga
Baltra Liones full appearance
anime

Osobowość

Historia

Kilkanaście lat temu

Baltra climbing the tree to take down Elizabeth

Baltra Liones wspina się na dzrzewo by uratować Elizabeth

Wiele lat temu Bartra Liones adoptował małą dziewczynkę Elizabeth z królestwa Danafor. Pewnego dnia Elizabeth wspięła się na bardzo wysokie drzewo, król bez namysłu ruszył jej na pomoc, niestety nie miał on wprawy w wspinaczce i runął na ziemię przez co został poważnie ranny. Później Elizabeth obwiniała się za to co spotkało jej ojca przez co zajmowała się nim aż doszedł do zdrowia.

Fabuła

Wątek Wprowadzenie

Bartra Liones został pojmany przez Świętych Rycerzy w trakcie zamachu stanu, zdrada była dla niego wielkim zaskoczeniem gdyż zadaniem rycerzy było strzec królestwa. Jego celem było zapobiec świętej wojnie, jednak okazało się, że nie każdemu taki obrót spraw był na rękę. Zanim został pojmany udało mu się ustrzec Elizabeth która uciekła tajnym przejściem.

Watek Infiltracja Królestwa

Umiejętności/Ekwipunek

Za dawnych lat król był odziany w imponującą zbroję, jego hełm przypominał te noszone przez wikingów, miał on dwa bycze rogi oraz oko cyklopa na środku, całość była zrobiona z metalu, przy boku dzierżył miecz. Jego koń również był uzbrojony i także został zaopatrzony w dwa potężne robi skierowane w przód. W czasach swojej świetności jego siła wynosiła 530, czyli wiele więcej niż przeciętnego Świętego Rycerza (300).

Wizja

Wizja jest umiejętnością pozwalającą przepowiadać przyszłość, jest ona jednak związana tylko z jego bliskim otoczeniem, dzięki tej umiejętności był wstanie dowiedzieć się, że świętej wojny można uniknąć.

Relacje

Rodzina

Elizabeth Liones Bartra Liones żywi do Elizabeth bardzo silne ojcowskie uczucia, zależy mu na niej, byłby w stanie oddać za nią życie oraz narazić się na wszelkie niebezpieczeństwo. Veronica Liones Ojciec beształ Veronicę za każdym razem gdy zachowywała się jak nieznośny chłopiec oraz bawiła się mieczem. Margaret Liones Bartra kocha Margaret tak samo mocno jak pozostałe córki

Święci Rycerze

Slader

Bartra Liones bardzo ceni Sleder'a, traktuje go jak przyjaciela. Gdy ten był jeszcze mały król wziął go pod swoje skrzydła by został Świętym Rycerzem, widział jego potencjał i pragnął by się rozwinął.

Siedem Grzechów Głównych

Meliodas

Król bardzo ufa Meliodasowi, traktuje jak przyjaciela, nie podoba mu się jednak jak obmacuje on jego córkę Elizabeth.

Ciekawostki