FANDOM

Arthur Pendragon to obecny król Królestwa Camelot, który przyprowadził "armię" pod Liones mając za wsparcie tajemniczą zasłoniętą postać.To właśnie owa postać okazuję, się powodem rozpadu grupy głównych bohaterów.

WyglądEdytuj

Arthur ma na sobie komplet pełnej zbroi ze stali w kolorze złota z unikalnym hełmem, podkreślonym trzema rogami, dwiema potrójnymi całkami i peleryną. Ma bardzo młodzieńczy wygląd, z brudnymi pomarańczowymi włosami i długim niesfornym kosmykiem, który opada po lewej stronie jego twarzy. Artur również wydaje się stosunkowo niski. (170 cm)

OsobowośćEdytuj

Artur jest grzecznym, młodym mężczyzną, który wciąż dostosowuje się do swojej roli króla. Bardzo poważnie traktuje swoje obowiązki, ale zwykle podejmuje je z uśmiechem, ma bardzo ciepłą i szczęśliwą postawę. Pomimo jego wyglądu zewnętrznego, niewłaściwe byłoby scharakteryzowanie go jako niedojrzałego lub nieświadomego, jak pokazano, gdy był dzieckiem, był w pełni świadomy, że jego starszy, adoptowany brat nienawidzi, a nawet próbuje go zabić, ale ma nadzieję, że któregoś dnia staną się przyjaciółmi.

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Umiejętności/EkwipunekEdytuj

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Kay

Kay jest przyrodnim bratem Arthura. Prawdopodobnie Arthur lubi Kay'a i nie widzi w nim nic złego, ale Kay wydaje się nie lubić Arthura i nieprzejmowałby się, gdyby Arthur umarł w dzieciństwie.

Siedem Grzechów ŚmiertelnychEdytuj

Merlin

Arthur jest uczniem Merlin. Niewiadomo kiedy się poznali, ale Arthur bardzo ją ceni i jest dla niego niezastąpioną mistrzynią i przyjaciółką.

WalkiEdytuj

Wątek Infiltracja KrólestwaEdytuj

  • Arthur Pendragon i Meliodas kontra Hendriksen i Gilthunder: Nierozstrzygnięto 
  • Arthur Pendragon kontra Hendriksen: Przegrana

CiekawostkiEdytuj

  • Arthur w legendach arturiańskich jest sławnym królem dzierżącym legendarny miecz, Excalibur, oraz założycielem Rycerzy Okrągłego Stołu.
  • Arthur prawdopodobnie jest leworęczny, ponieważ swój miecz trzyma w lewej ręce.
  • Jako dystyngowany król, nie ma swojej ulubionej potrawy.