FANDOM

Alioni
Alioni Oneshot.png
Kanji/Kana アリオーニ
Rōmaji Ariōni
Pseudonim
Dane osobowe
Wiek
Urodziny
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna Malesymbol.png
Wzrost
Waga
Kolor oczu
Kolor włosów
Grupa krwi
Status
Rodzina
Przynależność Święci Rycerze
Zajęcie Święty Rycerz
Ranga
Poziom mocy
Moc
Święty Skarb
Ekwipunek Długi miecz
Symbol
Debiut
Manga Oneshot
Anime
Seiyū
Galeria obrazów

Alioniアリオーニ」 jest Świętym Rycerzem, głównym antagonistą w Nanatsu no Taizai (Oneshot).

WyglądEdytuj

Alioni jest młodym mężczyzną, o szczuplej budowie ciała, najprawdopodobniej umięśniony. Włosy o jasnym kolorze ma krótkie obcięte na grzybka, jednak z tyłu lekko dłuższe. Nosi na sobie czarną zbroję z zapinaną z przodu i powiewającą peleryną, spod fartucha (część zbroi pod napierśnikiem) widać wystającą kolczugę. Wyraz jego twarzy jest nieprzyjemny, wygląda jakby miał "obłęd" w oczach.

OsobowośćEdytuj

Alioni jest okrutnym i bezwzględnym rycerzem, ludzkie życie nie ma dla niego znaczenia, najważniejsza jest siła i to co można dzięki niej osiągnąć.

"Rycerz jest potężnym bytem, który panuje nad słabszymi... a tym, który stoi ponad nimi wszystkimi, jestem ja... Święty Rycerz"
— Alioni do Meliodasa w Nanatsu no Taizai (Oneshot)

HistoriaEdytuj

Nic nie wiadomo na temat jego przeszłości.

FabułaEdytuj

Nanatsu no Taizai (Oneshot)Edytuj

W zamku w którym mieszka Alioni odbywa się dramat dwojga ludzi, a ich oprawcą jest Święty Rycerz który tam rezyduje. Tego dnia wybrał siostrę jednego z wieśniaków aby towarzyszyła mu w nocy, jej brat blaga na kolanach aby tego nie robił, ten jednak zdenerwowany nieposłuszeństwem, zabija chłopa i karze swym podwładnym aby zabrali martwe ciało, które przyprawi go o ból oczu. Następnie bierze się za swych podwładnych którzy przynieśli mu hańbę poprzez przegrana walkę i ucieczkę przed dwójka dzieciaków.

Następnie Alioni rozwala ścianę baru w którym przebywają przestępcy Meliodas i Elizabeth w której rozpoznaje poszukiwaną księżniczkę. Elizabeth żąda aby Świeci rycerze uwolnili jej ojca. Alioni jednak uważa rodzinę królewska za utrapienie mające poparcie u ludzi. Jego ludzie przypuszczają atak jednak kończy się on fiaskiem. Po rozmowie z Meliodasem na temat rycerstwa Alioni przypuszcza atak, jednak i on nic nie daje, zostaje odparty przez właściciela karczmy. Wtedy Elizabeth zauważa na ręce Meliodasa symbol bestii, okazuje się, że jest on kapitanem Siedmiu Śmiertelnych Grzechów. Wtedy rozwścieczony Alioni przypuszcza serię ataków, jednak są one odpierane tak szybko, że sam nie dostrzega ruchów przeciwnika. Tym razem Meliodas atakuje i posyła go daleko poza bar, równocześnie obciążając kosztami naprawy.

Umiejętności i ekwipunekEdytuj

BronieEdytuj

  • Alioni nosi przy sobie długi miecz z ozdobnym jelcem.

UmiejętnościEdytuj

  • Alioni jest bardzo silny, jak inni Świeci Rycerze potrafiłby pokonać całą armię, rozwalenie ściany baru Meliodasa nie stanowiło dla niego wyzwania.

RelacjeEdytuj

Nie znane.

WalkiEdytuj

Nanatsu no Taizai (Oneshot)Edytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki