FANDOM

Alioni
Alioni angry.png
Kanji/Kana アリオーニ
Rōmaji Ariōni
Pseudonim
Opis biologiczny
Urodzony/a
Wiek
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna Malesymbol.png
Wzrost
Waga
Kolor Oczu Brązowy
Kolor Włosów Jasny Brąz
Grupa Krwii
Status
Ranga
Relacje
Zawód Rycerz
Przynależność Rycerze "Broda Pumy"
Umiejętności
Ekwipunek
Święty Skarb
Symbol Bestii
Debiut
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Seiyū Hirofumi Nojima
Galeria Obrazów
Alioni jest rycerzem należącym do grupy Rycerze "Broda Pumy", stacjonującej u podnóża góry w wiosce Kaynes, jest on uczniem rycerza Twigo, zależy mu na awansie. Dziesięć lat przed rozpoczęciem obecnej akcji, widział zdziesiątkowanych przez Siedem Śmiertelnych Grzechów Świętych Rycerzy.

WyglądEdytuj

Alioni jest młodym mężczyzną, o szczuplej budowie ciała, brak wyraźnego umięśnienia. Posiada krótkie włosy o jasnym kolorze. Nosi na sobie standardowy uniform rycerzy, czyli zbroję krytą (zbroja, której płyty pokryte są skórą lub grubą tkaniną zwykle aksamitem lub podobną), po lewej stronie klatki piersiowej znajduje się symbol Świętych Rycerzy królestwa Liones.

OsobowośćEdytuj

Alioni próbuje udawać pewnego siebie w rzeczywistości jednak brak mu pewności siebie, a każde większe zagrożenie powoduje strach. Szybko wpada w gniew co jest spowodowane jego uprzywilejowana pozycją rycerza.

HistoriaEdytuj

Alioni pochodzi z wioski Kaynes. Dziesięć lat przed rozpoczęciem obecnej akcji stacjonowała w królestwie Liones gdzie widział zdziesiątkowanych Świętych Rycerzy po zamachu stanu jakiego dopuściło się Siedem Śmiertelnych Grzechów. Po tych wydarzeniach wraca do wioski i tam kontynuuje służbę jako rycerz.

FabułaEdytuj

Wątek WprowadzenieEdytuj

Alioni from 10 years ago.png

Alioni 10 lat wcześniej

Przerażony Alioni przemierza zniszczone ulice królestwa Liones, jest gotowy w każdej chwili wyciągnąć miecz. Nagle zostaje zawołany przez starszego rycerza z 40 letnim stażem, który prosi go o pomoc. Gdy docierają na miejsce oczom Alioniego ukazuje się przerażający widok- zdziesiątkowani Świętych Rycerzy, starszy rycerz wyjawia mu, że zostali pokonani przez zaledwie siedmiu ludzi.

10 lat później

Alioni pulling up Meliodas anime.png

Alioni zdenerwowany na Meliodasa

Alioni otrzymuje informację od mieszkańców wioski Kaynes iż w barze "Pod Kapeluszem Dzika" przebywa podejrzany o bycie jednym z Siedmiu Śmiertelnych Grzechów Rdzawy Rycerz. Na miejsce przybywa wraz ze swoją grupą rycerzy "Broda Pumy". Na miejscu zastają młodego właściciela baru oraz gadającą świnię, która twierdzi, że jest poszukiwanym. Alioni się wścieka, nie podoba mu się iż stroją sobie z nich żarty. W tym czasie tylnymi drzwiami baru zaczyna uciekać jakaś dziewczyna, zostaje to zauważone przez jego towarzyszy. Wspólnie ruszają w pościg, który zostaje zakłócony przez szarżująca na nich świnię. Rycerze wzywają swojego mistrza Twigo, a Alioni zostaje zrzucony ze skarpy przez gadająca świnie Hawk'a.

Hawk pushing Alioni off the cliff.png

Hawk zrzuca Alioniego ze skarpy

Twigo niszczy skarpę na której znajdowali się podejrzani, Alioni mógł przypłacić to życiem, został jednak uratowany przez właściciela baru Meliodasa, wtedy również zauważa znak na jego ramieniu. Przerażony odkrywa, że jest on jednym z Siedmiu Śmiertelnych Grzechów.

UmiejętnościEdytuj

  • nie znane

EkwipunekEdytuj

  • Alioni nosi przy sobie miecz.

RelacjeEdytuj

nie znane

WalkiEdytuj

brak

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki