Fandom

Nanatsu no Taizai Wiki

Albion

158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Albion
Wielka Bestia Albionu.png
Kanji/Kana アルビオン
Rōmaji Arubion
Pseudonim
Physical Description
Wzrost
Waga
Kolor Oczu
Sierść
Kolor Biały z czarnymi plamami
Status
Relacje
Przynależność Klan Demonów
Klasyfikacja golem
Siedlisko nieznane
Debiut
Manga Rozdział 114
Anime
Seiyū
Galeria

Wielka bestia Albion [アルビオン, Arubion] jest gigantycznym golemem który został stworzony przez Klan Demonów podczas Wielkiej Starożytnej Wojnie. Obudził się, gdy pieczęć Trumna Wiecznej Ciemności został złamany.

WyglądEdytuj

Albion jest ogromną bestią znacznie przewyższającą drzewa, mury zamków, a nawet Mamę Hawka'a. Ma posturę góry o długich, grubych rękach i krótszych, grubych nogach. Jest koloru białego, a ciało pokrywają czarne plamy. W porównaniu do ciała ma malusie oczy, a wokół nich plamy w kształcie kwiatu z czterema trójkątnymi płatkami.

OsobowośćEdytuj

Jego celem jest zniszczenie, do tego został stworzony.

HistoriaEdytuj

Został stworzony przez Klan Demonów jako broń w Wielkiej Starożytnej Wojnie, po której zapadł w sen/hibernację na setki lat.

FabułaEdytuj

Albion- atak.png

Albion atakujący Camelot

Wielka Bestia Albionu pojawia się przez bramami zamku Camelot, jego moc jest tak silna, że Merlin będąca w Liones od razu zauważa jego obecność i zabiera tam Bar "Pod Kapeluszem Dzika" oraz wszystkich którzy się aktualnie w nim znajdują. Albion od razu zauważa latającą wokół niego świnię i atakuje. Jego atak zniszczyłby bramę zamku gdyby nie bariera stworzona przez Merlin, co jednak go nie powstrzymuje gdyż z wypluwa wielka kulę ognia w stronę zamku. Tego bariera nie jest w stanie zatrzymać, jednak szybka reakcja Merlin ponownie ratuje Camelot, atak zostaje odbity przez teleportowanego tam Meliodasa i trafia ze zwielokrotniona siłą prosto w głowę potwora. Po jego ciele zaczynają wspinać się rycerze, Albion bierze zamach i łapie Arthura, którego ratuje Meliodas, zaraz po tym zdarzeniu kapitan Siedmiu Śmiertelnych Grzechów otrzymuje od Merlin Święty Skarb Lostvayne aktywuje go i jednym cięciem odcina ramię Wielkiej Bestii Albionu. Albion atakuje z jego głowy wyrasta pięć rogów, Merlin zauważa, że przeanalizował Pełną Kontrę Meliodasa. Jednak przed nim pojawia się pięciu Meliodasów i wszyscy atakują Pełną Kontrą. Albion zostaje pokonany poprzez zniszczenie rdzenia.

Umiejętności/EkwipunekEdytuj

Albion posiada ogromną siłę, potrafi również wystrzeliwać ze swego wnętrza kule ognia.

Poziom Mocy: 5500

CiekawostkiEdytuj

  • Albion – starodawna nazwa Wysp Brytyjskich, spotykana u autorów starożytnych.
  • Słabością golema jest jądro w jego piersi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki