FANDOM

Wielka bestia Albion [アルビオン, Arubion] jest gigantycznym golemem który został stworzony przez Klan Demonów podczas Wielkiej Starożytnej Wojnie. Obudził się, gdy pieczęć Trumna Wiecznej Ciemności został złamany.

Wygląd

Albion jest ogromną bestią znacznie przewyższającą drzewa, mury zamków, a nawet Mamę Hawka'a. Ma posturę góry o długich, grubych rękach i krótszych, grubych nogach. Jest koloru białego, a ciało pokrywają czarne plamy. W porównaniu do ciała ma malusie oczy, a wokół nich plamy w kształcie kwiatu z czterema trójkątnymi płatkami.

Osobowość

Jego celem jest zniszczenie, do tego został stworzony.

Historia

Został stworzony przez Klan Demonów jako broń w Wielkiej Starożytnej Wojnie, po której zapadł w sen/hibernację na setki lat.

Fabuła

Albion- atak

Albion atakujący Camelot

Wielka Bestia Albionu pojawia się przez bramami zamku Camelot, jego moc jest tak silna, że Merlin będąca w Liones od razu zauważa jego obecność i zabiera tam Bar "Pod Kapeluszem Dzika" oraz wszystkich którzy się aktualnie w nim znajdują. Albion od razu zauważa latającą wokół niego świnię i atakuje. Jego atak zniszczyłby bramę zamku gdyby nie bariera stworzona przez Merlin, co jednak go nie powstrzymuje gdyż z wypluwa wielka kulę ognia w stronę zamku. Tego bariera nie jest w stanie zatrzymać, jednak szybka reakcja Merlin ponownie ratuje Camelot, atak zostaje odbity przez teleportowanego tam Meliodasa i trafia ze zwielokrotniona siłą prosto w głowę potwora. Po jego ciele zaczynają wspinać się rycerze, Albion bierze zamach i łapie Arthura, którego ratuje Meliodas, zaraz po tym zdarzeniu kapitan Siedmiu Śmiertelnych Grzechów otrzymuje od Merlin Święty Skarb Lostvayne aktywuje go i jednym cięciem odcina ramię Wielkiej Bestii Albionu. Albion atakuje z jego głowy wyrasta pięć rogów, Merlin zauważa, że przeanalizował Pełną Kontrę Meliodasa. Jednak przed nim pojawia się pięciu Meliodasów i wszyscy atakują Pełną Kontrą. Albion zostaje pokonany poprzez zniszczenie rdzenia.

Umiejętności/Ekwipunek

Albion posiada ogromną siłę, potrafi również wystrzeliwać ze swego wnętrza kule ognia.

Poziom Mocy: 5500

Ciekawostki

  • Albion – starodawna nazwa Wysp Brytyjskich, spotykana u autorów starożytnych.
  • Słabością golema jest jądro w jego piersi.